Gå til innhold

Interiør og stil hjelp

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal kjøpe oss hus og jeg har lyst til å innrede det kult. Men selv om jeg har normalt god sans for stil kunne jeg godt tenkt meg noen tips til å innrede et hus på en praktisk, barnevennlig, rimelig og alikevel stilful måte. Hvor kan jeg henvende meg? Vet dere om gode websider eller blader jeg kan kjøpe?

Jeg har lyst på en hjemmekoselig men ryddig stil

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bla gjennom interiørbladene hos f.eks. Narvesen og kjøp med deg et par av dem som viser interiører du liker.

Fortsett med dette. Det blir du etterhvert påvirket av, også slik at du bevisstgjøres på hva du ikke liker og hva du ikke vil ha.

Vær bevisst på hva du syns er viktig: spisebord på kjøkkenet eller stua? Stor sofa eller lenestoler rundt en peis? Hva er viktigst for dere:bokhyller, piano eller tv og stereo?

Har dere funnet huset?

Hvis ikke: se etter et hus som har praktiske løsninger.

Soverom med nok garderobeplass og romslig bad i en del av huset, stort og praktisk kjøkken, vaskerom og nok bodplass både inne og ute( til uteleker og hageredskaper).

Alt dette er viktig for å slippe å fylle stua med ting du egentlig ville hatt i andre rom.

Utgangspunktet for innredning er selve rommene og rominndelingen.

Ellers er det mye mer personlig med en blanding av gamle og nye møbler i innredingen enn om alt er nytt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...