Anonym bruker Skrevet 22. mars 2010 #1 Skrevet 22. mars 2010 Pokkers gubbe jævel! Vi har en sønn på 8 mnd. Og jeg er så lei av at mannen alltid tar det for gitt at han stort sett har kun seg selv og tenke på. Om noen kompiser ringer på ettermiddagen/ kvelden her, så kan han bare henslengt si at "jeg tar meg en tur ut jeg" Blæh! Han kan liksom være så spontan han bare vil. Mens om det gjelder meg så må alt planlegges i det vide og det brede. Han har i tillegg fotballtrening 3 dager i uken fast. Jeg trenger sårt å komme meg ut å være litt sosial !!! Ikke bare mamma med gulp og grøt over klærne hele tiden. Misforstå meg rett, jeg elsker ungen min. Men jeg kan telle på 1 hand de gangene jeg har vært utenfor døren uten ham. Dagens totalt uinteresante utblåsning :-) Takk for meg ;-D
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2010 #2 Skrevet 22. mars 2010 Kanskje på tide å sette ned foten, og si opp jobben som nikkedukke?
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2010 #3 Skrevet 22. mars 2010 Kan ikke du bare henslengt si en kveld at DU tar deg en tur ut, da?? Det hadde jeg gjort. Overlatt ungen til ham og gått. Du trenger jo ikke bli borte "halve natta" heller, men et par-tre timer eller så....? Du må ikke skjemme ham bort med at det er kun han som skal få lov til å gå ut med sine venner eller bedrive sine hobbyer. Da graver du din egen grav spør du meg.
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2010 #4 Skrevet 22. mars 2010 I know! jeg sitter å venter på at han skal komme hjem... Hilsen LEI HI
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2010 #5 Skrevet 22. mars 2010 Det har du helt rett i! Tror jeg skal gjøre det... Jeg har ikke noe ønske om å være borte hele natten heller. Et kafè besøk med venninner hadde holdt i massevis. Og om jeg kanskje også kunne hatt en hobby som jeg kunne hatt for meg selv 1 gang i uka... Nei nå skal foten settes ned!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå