Gå til innhold

lister meg forsiktig inn :D


Gullgrisen m/ novemberspire

Anbefalte innlegg

Testet positivt for noen timer siden, men klarer ikke helt å tro på det. Trodde dette skulle ta mye lenger tid, men jommen fikk jeg et plusstegn i 2 pp.

 

Jeg er 27 år, gift og har ei jente på 2,5 år. Med henne brukte vi 6 mnd før det klaffet. Vi har egentlig ikke prøvd så hardt heller ettersom vi ønsket oss et vårbarn 2011... men jeg tenkte at det var lurt å forberede kroppen min litt. Har egentlig ikke hatt mensen etter jeg ble gravid sist i nov 06 (fikk satt inn horomonspiral etter fødsel) og tenkte det tok litt tid før kroppen var klar. Pluss at jeg tidligere hadde veldig ustabile sykluser.

 

Vært så utrolig trøtt de siste to ukene og brystene har føltes litt tunge. Skulle hatt mensen for en uke siden, dersom denne syklusen var lik den forrige, noe jeg da ikke trodde den skulle være. Tenkte det var lurt å ta en test før påske for da blir det jo gjerne litt alkohol på kveldstid på hytta. Og jammen var det et kryss. Må nok ta en i morgen tidlig for å føle meg sikker, for dette er litt sykt.

 

Mensterminen er foreløpig 28. november, men regner med at den blir flyttet. Med jenta mi hadde jeg menstermin 1. juli og UL terminen ble 1. august. Hun kom ikke før 14. august så det blir nok en førjulsgave dette her, dersom alt går bra :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så koselig overraskelse, velkommen hit :-) Jeg har foreløpig termin 6 november, er 7+6 dager i følge legen min og 8+2 i følge meg selv..hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gratulerer til deg:)

kjenner meg litt igjen i det du skriver, tenkte også på vårbarn 2011, men tok ut koppersprialen nå i desember tilfelle det tok litt tid å bli gravid.... ,men sitter nå her atter en gang og er gravid med ett høstbarn:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...