Gjest Skrevet 22. mars 2010 #1 Skrevet 22. mars 2010 Smører jeg 126 brødskiver Skifter jeg 35 bleier Vasker jeg 14 maskiner klær Vasker jeg 7 maskiner kopper og kar Skurer jeg 21 gryter Kler jeg av og på klær 56 ganger Så tenker jeg på min kjære bestemor som hadde et tosifret antall unger... Puhhhh.....
Gjest sug lut Skrevet 22. mars 2010 #2 Skrevet 22. mars 2010 Tall til ettertanke, ja. Tipper hun ikke drev med selvrealisering, spa og triatlon samtidig.
Gjest Skrevet 22. mars 2010 #3 Skrevet 22. mars 2010 Nei, det gjorde hun nok ikke. :-) Hver gang jeg sukker over hvor mye jeg føler jeg gjør så tenker jeg på henne. Hun er min heltinne og forbilde. :-) Selv om det var på en annen tid og at ikke alle ungene "var små" samtidig så skal det mye til for å "nå over" alle med kos og klem og oppfølging. Mamma har fortalt at det var veldig skjelden de satt på fanget, det var rett og slett ingen tid til det...
Gjest amandine Skrevet 23. mars 2010 #4 Skrevet 23. mars 2010 Fy fader, Dorris, nå begynte jeg å regne på det - dette er skumle tall! Skal slenge i bordet neste gang gubben kommenterer støv i krokene eller midt på gulvet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå