Gå til innhold

De som skadet Ian da, bør de straffes?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller bør de få bedre soningsvilkår?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De bør skjæres opp i biter og serveres som lapskaus.

Skrevet

Det var da alvor da..

Ingen kan ta loven i egne hender ustraffet, slik er den siviliserte verden, så vidt jeg vet..

De straffes vel likt som andre som har gjort andre medfanger noe..

Skrevet

de får automatisk straff i fengsel. Sikkert isolat i x antall dager, ifratatt perm dager osv.

Skrevet

Har ikke noe svart til spørsmålet ditt men jeg kom til å tenke på at Baneheia morderene fikk isolert celle for å bli beskyttet mot medfanger fordi den typen fanger nesten alltid blir mishandlet i fengsel. Men det var jo ingen som beskyttet de små jentene, og de ble uskyldig mishandlet. Hvorfor iallverden skal de bli beskyttet for å bli mishandlet for noe de HAR gjort.

Rettsystemet i Nrge er sykt. Kriminelles rettigheter blir bedre ivaretatt enn offerents, kan det virke som.

Skrevet

Ja, jeg vet jo at de får sin straff, men det er deres personlige mening jeg er ute etter....

HI

Skrevet

Min personlige mening er at det bør få konsekvenser. Ikke fordi jeg synes det var galt å misbruke han, den forstår jeg, men fordi hvis ikke den slags handlinger får konsekvenser vil rettsystemet miste tillit, og andre fanger kan utnytte det ved andre anledninger.

Når det gleder om han bør få en ekstra morfinsprøyte om natta så han er helt smertefri og kan sove godt, så synes jeg godt han får tåle litt smerter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...