Gå til innhold

UL 11+5


mamma til Jesper <3

Anbefalte innlegg

Var og tok et UL idag, var en liten knøtt som sparket og viftet masse med armer og bein. Knøtten er nå 46mm lang. :o)

 

Nå føler jeg at snaaart kan man vel begynne å slappe litt mere av og bare nyte av graviditeten..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg var på UL forrige uke, 12+3 og min lille var også 4,6 cm :) Utrolig å se at det var en "fiks ferdig" mini-baby allerede! Akkurat som du skriver, armer som viftet, bena i kors og en nydelig profil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er veldig godt å så at det er liv - og så fint då!

Sjølv fekk eg sjokk, der var det to. Glad eg slapp å vente heilt til veke 18 med å finne det ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg var på UL i går (11+1 i følge mine beregninger, uke 12 i følge legens beregninger, men jeg hadde så lang syklus og vet akkurat hvilken dag befruktningen skjedde), og det var helt fantastisk! alt så normalt ut, tassen var 5 cm lang, og det var full aktivitet. Utrolig stas å se det lille mennesket, som snudde seg rundt i alle retninger, vinket med hendene og rett og slett så veldig "virkelig" ut! det har vært litt fjernt at det faktisk er noe inni magen frem til nå, men nå er det plutselig mer konkret og jeg begynner for alvor å glede meg. Samboeren er kjempestolt og glad og var helt rørt der han sto og så på skjermen. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så herlig!:)

Jeg var også på ultalyd og da ble det sagt at jeg var 11+3 og tassen var 5 cm lang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...