Anonym bruker Skrevet 22. mars 2010 #3 Skrevet 22. mars 2010 Mørkebrune, digre hylle- og skapseksjoner med lys inni.
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2010 #4 Skrevet 22. mars 2010 ROT!! Hvor vanskelig er det å kjøpe hyller og organsiere papirer og annet dill. Spesielt så lyser dette mot meg i hus der møblene er kjøpt i samme serie, det meste er fargecoordinert så var tydligvis en plan, under alt rotet.. Minimalisme synes jeg også begynner å bli litt harry..
Tante Blås Squaw Skrevet 22. mars 2010 #5 Skrevet 22. mars 2010 Her henger bildet av bestefar Harry Herman på veggen - det må da gi oss pallplassering? ;o)
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2010 #7 Skrevet 22. mars 2010 Tror mote avgjør hva som er harry eller ikke,før var store mørke møbler veldig in,og de fleste hjem har noe i den stilen,men nå er det kanskje litt "tungt" og da går det fra kult til harry.... Så alt du som kjøper blir en gang harry,så mitt råd er:Aldri kjøp noe hvis du er redd for å bli harry,ellers vil det bli dyrt,og da kommer "Luksusfellen" å banker på
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2010 #8 Skrevet 22. mars 2010 det er så vanskelig å si, det er ting jeg ikke synes er pent, men ikke nødvendigvis harry fordet. Jeg liker lite dilldall, men samtidig synes jeg det blir kaldt og sterilt med heeelt minimalistisk stil. Ellers er jeg heller ikke så glad i kuskinn på gulvet og elgehoder på veggen... selv om det er mange stiler jeg aldri kunne hatt, er mye stilig hjemme hos andre.
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2010 #9 Skrevet 22. mars 2010 Glasslamper med messing eller annet tungt jern. Det er det styggeste jeg ser! Smakløst!
Hopptetussa90 Skrevet 22. mars 2010 #10 Skrevet 22. mars 2010 Er litt harry å pynte med ølbokser, øltønner, utstoppede dyr, fjernstyrte biler osv.. Litt sånn "ungkar hvor mamma ikke har hjulpet til med interiørvalget-stil"
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2010 #11 Skrevet 22. mars 2010 Billige nipsgjenstander spredt i alle hyller er det verste (eller mest "harry") jeg ser. For ikke å snakke om smakløse malerier, som er hengt opp bare fordi man ikke har noe bedre å henge akkurat der. Da er det bedre å la det stå tomt.
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2010 #12 Skrevet 22. mars 2010 Hahahaha!!!! Kjenner en som har det nesten sånn... Tomme vodkaflasker, sørstatsflagg, harleyen i stua også har mamma kommet med noen blomsterdekorerte vaser og satt opp!! Han er merklig nok ungkar!!
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2010 #13 Skrevet 22. mars 2010 Ølbokser og annen flaskesamling ja, det syns jeg også er harry Også fluffy skinnsofaer.
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2010 #14 Skrevet 22. mars 2010 Det mest harry er om møbleringen ikke passer til rommet. Noen steder ser det ut som møblene bare er satt helt tilfeldig rundt i rommet, og en diger TV står i sentrum. Ofte når jeg er på besøk hos folk får jeg lyst til å ommøblere.
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2010 #15 Skrevet 22. mars 2010 Hmmm.. Furuvegger og furumøbler (Sånne typisk hyttemøbler) er ganske harry..
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2010 #16 Skrevet 22. mars 2010 Hadde bare ventet på at noen skulle svare furumøbler ... og dermed røpe at de overhodet ikke følger med på de siste trendene.
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2010 #17 Skrevet 22. mars 2010 Hus som er "stylet" og dandert med såkalte "designermøbler" og ser ut som om de venter på fotograf fra interiørblad på døra hvert øyeblikk. Ser jo ut som om de som bor der ikke har en selvstendig tanke i hodet. Fullstendig sjeleløse hus og ultraharry.
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2010 #18 Skrevet 22. mars 2010 Type "Bonytt",-dyrt, pregløst og ukreativt.... Altfor ryddig, type katalog-interiør....
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2010 #19 Skrevet 22. mars 2010 Hm, jeg er ikke så veldig glad i furumøbler. De gamle røde eller grønne skinnmøblene er heller ikke spesielt nydelige. Alle synes jo at det som de selv ikke har er harry, så blir dumt å skal følge råd fra andre egentlig. Man må jo bare følge sin egen smak og lommebok, og bare overse resten.
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2010 #20 Skrevet 22. mars 2010 Siden du nå nevner trender. De som innreder etter "de siste trendene" må vel være de absolutt mest harry.
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2010 #21 Skrevet 22. mars 2010 BUEsofa! Herregud for en oppfinnelse. Stygt, tar mye plass, vondt å sitte i bua.... Og er den i grønn eller rød skinn i tillegg, da klarer jeg nesten ikke sitte i den, altså.
prekæs Skrevet 22. mars 2010 #22 Skrevet 22. mars 2010 "Ut å shoppe pyntegjenstander som matcher tekstilene interiør" dvs. interiør som ikke har noen overraskelser.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå