Gjest Skrevet 22. mars 2010 #4 Skrevet 22. mars 2010 Hvorfor i allverden bryr folk seg sånn om hva barnet til Kapabel heter? Ingen som har spurt meg om hva datteren MIN heter. Eller hatt gjettelek om hva hun heter. Synes det er helt utrolig tragisk. Om hun heter Leahdora eller Åslaug er meg revnende likegyldig, og jeg synes virkelig dere burde få dere noe annet å prate om enn hva folk på et FORUM kaller barna sine!
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2010 #5 Skrevet 22. mars 2010 Muligens fordi vår venninne Kapabel til tider har meget sterke meninger om andres navnevalg?
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2010 #6 Skrevet 22. mars 2010 Fordi kapabel har så sterke meninger om alle andres navn(evalg).
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2010 #7 Skrevet 22. mars 2010 Fordi Kapabel har vært veldig aktiv på Navnedebatten, og nå har gjort et stort nummer av å holdet navnet på datteren sin, Margaretha Elisabeth hemmelig.
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2010 #9 Skrevet 22. mars 2010 dette er så komisk. Hver sin smak, samme hvor mye hun kritiserer, så vet man selv hva man liker. Hun må få holde datteren sitt navn anonymt om hun vil det.. Dere er så nysgjerrige, hvorfor ikke bare sende hun en pm? så kan dere gi hun tilbakemelding på pm også...
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2010 #10 Skrevet 22. mars 2010 Margaretha Elisabeth er jo et pent og vanlig navn. 114 Margaretha 99 Margareta 17568 Elisabeth 916 Elisabet 13 Elizabet 962 Elizabeth Ganske så mange som har nettopp kombinasjonen elisabeth margaretha (det ble mye th her) også. Flere stavelsemåter og uttalelesmåter.
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2010 #11 Skrevet 22. mars 2010 Smaken er virkelig som baken.. Kapabel er stort sett veldig krass i sine tilbakemeldinger angående andre sine navnevalg, kaller dem whitetrash osv.. Men de navnene hun selv liker er noen skikkelig kjerringnavn,som jeg aldri ville kalt datteren min.. Konstanse for eksempel, stakkars barn.. Hehe :-) Er vel umulig å finne et navn alle syns er vakkert..
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2010 #12 Skrevet 22. mars 2010 Ja det er faktisk det styggeste navnet jeg har hørt....
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2010 #13 Skrevet 22. mars 2010 Ironisk å se hvor "navne guru" hun er her inne, hennes ord er liksom lov.. Må glise litt av tilhengerne hennes her inne :-)
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2010 #14 Skrevet 22. mars 2010 Dere er alle ganske søte som tror Kapabel er en ekte person. Alle vi som kjente siklerotte vet at hun og Kapabel er samme løgnperson.
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2010 #15 Skrevet 22. mars 2010 Ja, Kapabel kan være en stor mobb til tider. Rimelig ufyselig spør du meg! Begynner å håne navn som allerede er valgt og slikt er rimelig umodent. Forstår at hun vil holde navnet hemmelig om det bare hadde vært få som hadde het det, men er det så normalt som Margareta Elisabeth, så er det bare for å gjøre seg viktig:)
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2010 #16 Skrevet 22. mars 2010 Ja det er noe med å si ting med en viss respekt.. Å håne andres navnevalg syns jeg er respektløst.. Man blir jo såret om man har funnet et navn man selv synes er vakkert, også får man sånne krasse tilbakemeldinger..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå