Mor til mine2 ♂ ♂ Skrevet 22. mars 2010 #1 Skrevet 22. mars 2010 Jeg er blank etter å ha brukt samme type maskara i laaaaaaaaaang tid, men siden den skal ut av produksjon trenger jeg noe nytt.. Stikkordet er; volum
GuttemammaX3 Skrevet 22. mars 2010 #4 Skrevet 22. mars 2010 Lancome Hypnose, kommer alltid tilbake til den hvis jeg er dum nok til å prøve noe nytt:)
Gjest Sauen og ungene Skrevet 22. mars 2010 #5 Skrevet 22. mars 2010 Dior sin diorshow. Begynte å bruke den for 3 år siden, og har bare kjøpt den siden. Ellers har helena rubinstein en veldig bra en, og lancome hypnose er også veldig god. Av billigere mascaraer er max factor 2000 calories absolutt best for volum, syns jeg=)
2 tette - med flette Skrevet 22. mars 2010 #6 Skrevet 22. mars 2010 YSL sin volum mascara.. ingen over og ingen ved siden av.. Den blir fort tørr, men det er jo sånn generelt sett med volum mascara. Får helt perfekte tjukke fine vipper
tingeling87 Skrevet 22. mars 2010 #7 Skrevet 22. mars 2010 Dyr: Chanel Inimitable. Billig: Max Factor False lash effect.
Karine *på tjukka!! ;) Skrevet 22. mars 2010 #8 Skrevet 22. mars 2010 Det kommer litt ann på hva du er ute etter.... Skal du ha volum så er YSL sin definitivt best, med DiorShow på en solid andreplass. Skal du ha en som forlenger så har Chanel en som er knall god. Lancome har en som er nesten like god. På tredjeplass ligger Shiseido sin... Etter å ha jobbet i parfymeri i 3 år har jeg prøvd en hel del og sitter igjen med denne konklusjonen (for min egen del da). Alle disse er allergi-testet, så dersom du skulle reagere på noen av de er det bare å ta den med tilbake til butikken og si ifra, så får du igjen pengene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå