LivK har født Skrevet 22. mars 2010 #1 Skrevet 22. mars 2010 Endelig litt action - slimproppen gikk istad! Vet jo at det fort kan gå mange dager likevel, men hos jordmor idag sa hun at jeg hadde fått sånt fødepreg i ansiktet også, så jeg våger nesten å håpe på at noe kan skje innen få dager... 4 dager til termin. Juhu!
Gjest Skrevet 22. mars 2010 #2 Skrevet 22. mars 2010 Åhh,så moro!! Krysser fingrene for deg,hold oss oppdatert om du orker:)))
¤¤ my sweet 35 ¤¤ Skrevet 22. mars 2010 #3 Skrevet 22. mars 2010 så flott!!!!!!!!!!...den gikk 4 dager før termin med førstemann...2 dager senere fødte jeg (altså 2 dager før termin). lykke til!
LivK har født Skrevet 22. mars 2010 Forfatter #4 Skrevet 22. mars 2010 Hehe, kommer nok innom og skryter hvis riene starter, ja! Gikk 9 dager over sist, og slimproppen gikk etter at riene hadde startet, så det er litt annerledes denne gangen. Kroppen har tulla med meg de siste 2 ukene, men jeg har i det minste blir EKSTREMT klar for jobben som ligger foran meg! Takk for lykkeønskninger, suger det til meg og krysser fingrene for meg selv jeg og
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå