¤¤ my sweet 35 ¤¤ Skrevet 22. mars 2010 #1 Skrevet 22. mars 2010 Har slett ikke hatt kynnere til nå selv om jeg er andregangsfødende..(fikk mitt første barn for 6 år siden). Har ringt føden og de sa at jeg skulle vente til det ble mer blødning. Blør gammelt blod forresten. Hadde skikkelige menssmerter natt til søndag, i natt var det ikke så vondt. Babyen er veldig aktiv, tror jeg venter til jeg får ordentlige rier...eller hva synes dere?
Gjest Skrevet 22. mars 2010 #2 Skrevet 22. mars 2010 Blødning sier du? Er det slim og blod eller,trodde man skulle inn hvis det bare kom blod jeg?
¤¤ my sweet 35 ¤¤ Skrevet 22. mars 2010 Forfatter #3 Skrevet 22. mars 2010 nei, ikke slimete...det var ikke særlig mye, sjekket nettopp - fortsatt lite blod. De sa at det ikke var farlig så lenge det var gammelt blod...hmmmm, nå ble jeg litt bekymret..
Nikki 75 Skrevet 22. mars 2010 #4 Skrevet 22. mars 2010 Nei da, ikke bli bekymret... De på fødeavdelingen vet bedre hva de snakker om enn oss ) To dager på overtid her også, og ingen tegn til noe som helst...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå