babyspark Skrevet 22. mars 2010 #1 Skrevet 22. mars 2010 ...hva er i magen nå? Skal på ultralyd i uka. Blir spennende å se. Har vært uvel og kvalm denne gang i motsetning til de andre to svangerskapene, men kan jo fint være gutt likevel. Og en mini-prins er supert det også! Kan liksom ikke forestille meg at det er mulig med en jentebaby...vi er jo en guttefamilie. Noen andre med to gutter først? Hva var din erfaring med svangerskap 3?
nieIDA *med nr 4 e FØDEKLAR* Skrevet 22. mars 2010 #2 Skrevet 22. mars 2010 Har 3 gutter å er spent på hvem som bor i magen denne gangen
babyspark Skrevet 22. mars 2010 Forfatter #3 Skrevet 22. mars 2010 Fjerde svangerskapet rett og slett. Så flott "gjeng"!! Må være veldig stas å vokse opp i en stor søskenflokk. Hvor langt er du på vei?
nieIDA *med nr 4 e FØDEKLAR* Skrevet 22. mars 2010 #4 Skrevet 22. mars 2010 Er 14+5 i dag. Har en flott og rampete guttegjeng her hjemme. Vokste selv opp i en stor søskenflokk og er så glad for at mine unger får oppleve gleden av å ha søsken
babyspark Skrevet 22. mars 2010 Forfatter #5 Skrevet 22. mars 2010 Da er vi ganske likt på vei:) Syns det er så fint med familier med 4 barn. Bare har følelsen av at det er litt sånn kjernefamilier som liker å være familie(!) Lykke til med svangerskapet!
nieIDA *med nr 4 e FØDEKLAR* Skrevet 22. mars 2010 #6 Skrevet 22. mars 2010 Tusen takk og lykke til til deg og med svangerskapet
(Muskat) Skrevet 22. mars 2010 #7 Skrevet 22. mars 2010 Her er to gutter med nummer tre på vei. Jeg har også vært kvalm dette svangerskapet i motsetning til de to siste. Og så har jeg fyset på andre ting. Jammen var det en gutt til her:))) Tror du og får gutt, jeg.
M@msen Skrevet 22. mars 2010 #8 Skrevet 22. mars 2010 Gutt nr 3 i magen her:) Har ett totalt ulikt svangerskap denne gangen. Vært ekstremt kvalm, trøtt, halsbrann, liten(ingen) sexlyst, begynt med bekken plager... Det meste av dette er nytt for meg!!! Trodde kanskje det var en jente i magen, men ei. det var nok en gutt til:) men er jo det vi kan, så gleder oss masse:) Er 24 uker nå
Cat&Gullungene Skrevet 22. mars 2010 #9 Skrevet 22. mars 2010 Jeg er mye dårligere i dette svangerskapet, og nå skal jeg ha gutt. Første gang var det jente, og da var jeg i mye bedre form.
ca lykkelig Skrevet 22. mars 2010 #10 Skrevet 22. mars 2010 Heisann:) Har to gutter på 7 og 10 år, og venter vissnok ei jente ut fra UL. Selv så har jeg hatt "jentefølelse" denne gangen, men er nok ikke helt trygg før babyen ligger på magen. Er nå i uke 24, og i god form. Var ekstremt kvalm de første 3 - 4 mnd, og gikk sykemld ei stund pga det. Men nå er alt mye bedre, og sjokoladen smaker fortreffelig igjen. Synes ikke selve svangerskapet er spesielt anderledes denne gangen. Lykke til jenter!!!
SommerBris Skrevet 22. mars 2010 #11 Skrevet 22. mars 2010 Hei... For min del er det motsatt. Jeg har 2 jenter fra før (mannen min har en jente fra før)... Alle sier at det blir jente denne gangen også!!! Jeg har hatt et snev av guttefølelse, men har ikke turt å dele det med noen da alle mener at vi får ei jente til. Så var vi på UL og det ser jaggu ut som vi får en gutt. Jeg har hatt 3 forskjellige svangerskap, men samtidig så har den siste vært mer andeledes alikevel. Men jeg er nok ikke sikker før jeg ser resultatet. Blir spennende. Lykke til:)
vimsa .-) på overtid Skrevet 23. mars 2010 #12 Skrevet 23. mars 2010 gutt nr tre her også og det er herlig! de to jeg har har så utrolig forskjellige personligheter, så det blir kjempespennende på se om han her ligner på en av de to andre eller om han er en helt annen type han også!! syns det er veldig moro med mange gutter. tror jeg er litt sånn guttemamma... jente hadde naturligvis vært hjertelig velkomment det også!!! barn er barn! stas uansett!!! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå