Gå til innhold

Da har jeg bestil BETAKAROTEN,- men......

Anbefalte innlegg

Skrevet

ER det noe synlig virkning om man bare tar tabletter? Eller må jeg vente til sommer og skikkelig utevær begynner før jeg kan se at jeg blir raskere brun,- og bare det??? Eller er det ikke virkning i det hele tatt?

ER ute mye (har jo barn, da må man det..OG de følger ikke skyggen, for å si det sånn) og smører meg ofte og mye når det er sommer og sol, og føler ikke jeg treneger noe "tilskudd" for å bli brunere da..Men nå, på denne årstida..Må anta at vi er i slutten av mai før det er snakk om noe solkrok behagelig for meg, men vil gjerne se "levende" ut før den tid..Har jeg gjort et bomkjøp, eller kan jeg håpe på at jeg får en "glød" i løpet av noen uker med betakaroten? (husker ikke navnet på typen, men tror den skulle være "av de bedre".....Men mulig jeg er lurt altså :o) ))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Betakaroten er fargestoffet som finnes i gulrot. Man kan risikere å få en fin nyansje av oransje....

Ville vært litt forsiktg, og ikke tatt alt for mye av det.

Skrevet

Takker for svar:o) Frk Nilsen.

Skal ta bare normaldose,og er ikke det at jeg skal bli "solbrun",-bare litt gyllen. Og min naturlige brunfarge går normaltoveri rødtone,-så jeg tror den takler en litt gul/orasnjenyanse ganske bra..ALtså, jeg har brukt mange selvbrunere,ingen blir gulepå meg,og antar det skyldesatmin naturligefarge ersåpass"rød".....(ikke sånn at jeg ser brent ut,blir heller "aldri" brent) Og OM jeg skulle se "gul" ut, så får jeg slutte,- eller evt ta annenhver dag omjeg er så helgidåfåen gyllen føsrt :o)

Blir spennende :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...