Anonym bruker Skrevet 22. mars 2010 #1 Skrevet 22. mars 2010 ..gjelder det allerede fra fødselen? Bør jeg komme meg ut på trilletur hver eneste dag, ens ærend for at babyen min skal få frisk luft? Eller er det ikke så fryktelig nøye nå i starten, midt i alt styret amming og nærhet og gulping og uendelig mange bæsjebleier og styr? Er iblant så trøtt og sliten at bare en tur ut virker som en utrolig stor utfordring...
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2010 #2 Skrevet 22. mars 2010 Hei, Ikke stress med noe som helst.. Ingen har dødd av å ikke være ute hver eneste dag. Lykke til videre )
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2010 #3 Skrevet 22. mars 2010 Du må ikke ut hver dag:) Men det kan hende du vil føle deg bedre selv om du kommer deg ut en liten tur, om ikke hver dag... Ta det som du føler for det, og det er nok viktigere for deg å komme deg ut en tur, enn for babyen din:) Regner med du lufter litt hjemme innimellom, eller har et brukbart ventilasjonsanlegg... Kos deg med baby og ta ting i din rekkefølge og til dine tider:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå