Gå til innhold

Himmelblå Liste over hint og hva de kan bety

Anbefalte innlegg

Skrevet

1: Seilbåten med N33 i seglet

2: Dama som plukker bladene av en prestekrage

3: De gule barnetegningsblomstene

4: Steinrøysa som kan være en grav

5: Gutten og mannen med "like" jakker

6: Mannen med et ark (brev?) i hånden

7: De speilvedte fjellene

8: Noe ligger på/ved mannen ytters til høyre

9: Tønnene

10: Helikopteret

Det er i hvertfal de tingene jeg ser som mest opplakte spor. I tilleg har den ene dama ikke knytt skolissene sine, nesten alle damene har noe rødt på seg, og hvordan menneskeneer plasert er sikkert heller ikke tilfeldig. Mitt problem er at jeg ikke har sett en eneste episode. Dermed er det vanskelig å se noen relevans der. Har dere lakt merke til andre ting, og hva tror dere det betyr. Tror jeg må sette meg ned å se noen eppisoder så fostår jeg kansje litt mer. Jeg elsker gåter!

Videoannonse
Annonse
Gjest irismor
Skrevet

1: Seilbåten med N33 i seglet - kan være et hint om hvor Kim er. N33 er nemlig en hovedvei i Irland. Kim er savnet på havet.

2: Dama som plukker bladene av en prestekrage - elsker elsker ikke kanskje.

4: Steinrøysa som kan være en grav - den kan også være et skille mellom venner og fiender. kanskje jenta med blomsten er forelsket i den nye skolelæreren.

5: Gutten og mannen med "like" jakker - gutten med jakken er Robin, han savner Kim veldig og han skuer ut over havet etter Kim

6: Mannen med et ark (brev?) i hånden - kanskje det er brevet som havnet på havbunnen, og kanskje det inneholder opplysninger om hvor Kim er.

7: De speilvedte fjellene - ???

8: Noe ligger på/ved mannen ytters til høyre - ligger en lottokupong i fiskegarnet ved siden av ham.

9: Tønnene - er whiskeytønner, er en som driver med whiskeyproduksjon kanskje dette symboliserer at produksjonen blir en suksess.

10: Helikopteret - reddningshelikopter en ulykke kommer sjelden alene.

Men dette er bare mine tanker :-)

Skrevet

Snakker dere om serien nå, eller er det et spill på nett fra serien?

Skrevet

Lottokupongen i fiskenettet bak Roy... noen vinner i lotto.

Skrevet

Whiskey'en renner ut av tønna, så jeg tviler på at det er suksess tønnene symboliserer. ;-)

Skrevet

-Regner med at det har med forsvinningen av Roy(?) å gjøre. Tror det egentlig skal stå W33 og at det hat med en stedsangivelse å gjøre. Tror også at det betyr noe at det ser t som om båten kommer til å kjøre på steinen og at ser ut som om det er en annen båt eller noe som stikker frem ak steinen.

2: Dama som plukker bladene av en prestekrage

-Betyr vel at hun er forelsket og står overfor et valg.

-må ha noe med barn å gjøre. Kansje det kommer flere barn, starter en barnehage eller noe i den dur. Også mulig at det betyr noe at det er 4 bliomster og tre mennesker i gruppen. Kan dama være gravid?

4: Steinrøysa som kan være en grav

-Tror det er en grav og betyr at en, som ikke er med på bilde men i fammilie med menneskene som står nærmest graven, kommer til å dø.

5: Gutten og mannen med "like" jakker

-En eller annen sammenheng mellom de to. Ser ut som om de skal på en ekspedisjon eller liknende sammen.

6: Mannen med et ark (brev?) i hånden

-Han får en viktig melding, eventuelt leser han noe som var ment for noen andre.

7: De speilvedte fjellene

-Aner ikke hva det betyr men kan tyde på at noe kommer tilbake på en litt annen måte enn før.

8: Noe ligger på/ved mannen ytters til høyre

-Sansynligvis lottokupong. Manen vinner i lotto

9: Tønnene

Produksjonen går ikke så bra ettersom i hvertfal en tønne er lekk.

10: Helikopteret

-En reddningsaksjon (kan ha sammenheng med seilbåten, men kan like godt ha noe å gjøre med at den ene dama ikke har knytt skolissene og kommer ut for en ulykke.

Andre gode ideer?

Skrevet

-Regner med at det har med forsvinningen av Roy(?) å gjøre. Tror det egentlig skal stå W33 og at det hat med en stedsangivelse å gjøre. Tror også at det betyr noe at det ser t som om båten kommer til å kjøre på steinen og at ser ut som om det er en annen båt eller noe som stikker frem ak steinen.

Etter å ha sett nøyr på båten og sepeilbildet ser jeg at speilingen er gal. Seilet peker gal vei, og det står ikke det de samme tallene i speilet. Fasongen på speilbildet stemmer heller ikke. Jeg er derfor ganske sikker på at speilbildet viser resten av arket der possisjonen står. Det jeg kommer frem til er da at possisjonen blir N33 V73. Da ender vi i Afganistan. Sammen med brevet tipper jeg da følgende har hendt:

Kim bestemte seg for åforlate øya. Han gav mannen med brevet et brev som forklarte dette slik at folk ikke skulle bliredde for ham ol, men dette brevet ble inndratt/mistet/"glemt" slik at Marit eller hvem det nå var aldri fikk det. Kim har deretter vervet seg for et oppdrag i Afganistan. Det stemmer med stedsangivelsen.Fra Afganistan skriver Kim til gutten. Dette er brevet fra utlandet. Etter at oppdraget er slutt kommer Kim tilbake.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...