Anonym bruker Skrevet 22. mars 2010 #1 Skrevet 22. mars 2010 Føler at sambo har mistet interessen for meg...vet ikke hvordan jeg skal gå frem - da han som oftest blir sur og mener at jeg skylder alltid ALT på ham. Vi sluttet så og si å ha sex da vi ble gravide...ble mer og mer sjeldent, kan vel telle på en hånd hvor mange ganger det ble. Nå 2 mnd'er etter fødsel så har vi ikke i det hele tatt. Ikke tar han rundt meg, ikke kommer han og holder rundt meg (hvis han ikke blir spurt)... Får et lite godnattkyss hvis jeg er heldig. I helgene så hopper han bare opp av sengen og går ned i 1. etg. Ikke noe god morgen kjære eller et smil. Det jeg vil frem til er at lidenskapen er så godt som forduftet, og ikke er han noe kosete. Sitter i sofaen i hver sin kant på kvelden. Kjenner jeg blir lettere deprimert av hele greia, og blir mer og mer fortvilet. Er midt i barseltiden og vil ikke komme meg vekk fra ham. Jeg elsker ham og sønnen vår. Men kjenner jeg begynner å tvile på hans følelser...... :/ Hva kan jeg gjøre??
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2010 #2 Skrevet 22. mars 2010 Du må snakke med ham! Forklare hvordan du har det - kommunisere - jobbe med forholdet!
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2010 #3 Skrevet 22. mars 2010 Ja, kanskje jeg ordla meg dårlig her da. Mente å spørre hvordan jeg skal gå frem når jeg snakker med ham?? Slik at han ikke føler at jeg sitter og skylder alt på ham!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå