Gjest Skrevet 22. mars 2010 #2 Skrevet 22. mars 2010 Ikke masse, men litt, ja. Gule duker, malte egg og litt sånt småtteri.
mamma'n til ina og ada;o) Skrevet 22. mars 2010 #3 Skrevet 22. mars 2010 ja pynter litt, med litt gule blomster og kyllinger og sånn, litt koselig d..;o)
Ladybug~N&E Skrevet 22. mars 2010 #4 Skrevet 22. mars 2010 veldig lite. kun med det barna har laget. jeg får fnatt om jeg må pynte opp halve stua med gule duker og kyllingen siden gult alldeles ikke passer inn her. men kjøkken og litt diverse får litt hjemmelaget påskepynt her.
Tante Blås Squaw Skrevet 22. mars 2010 #6 Skrevet 22. mars 2010 Jepp ) Jeg er veldig glad i påsken, her pynte det med ting unegne har laget. Vi maler egg og lager påsketre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå