Gå til innhold

Pynter dere til påske?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg mener masse påskekyllinger og egg osv?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke masse, men litt, ja.

 

Gule duker, malte egg og litt sånt småtteri.

Skrevet

ja pynter litt, med litt gule blomster og kyllinger og sånn, litt koselig d..;o)

Skrevet

veldig lite. kun med det barna har laget. jeg får fnatt om jeg må pynte opp halve stua med gule duker og kyllingen siden gult alldeles ikke passer inn her. men kjøkken og litt diverse får litt hjemmelaget påskepynt her.

Skrevet

Jepp :o)

 

Jeg er veldig glad i påsken, her pynte det med ting unegne har laget. Vi maler egg og lager påsketre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...