Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noe vi trenger,eller holder det med regnbukse feks?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjøper ikke det. Men i har dress med for man kan ta ut...

Skrevet

Vi kjøper kun høst/vårdress som vi også bruker hele vinteren med et lag ekstra ull under. Det er en periode hvor det er lurt med dress hvor vinterdressen gjerne er for varm samtidig som det ikke nødvendigvis er så vått at man trenger regnbukse. Men man kan sikkert klare seg uten også.

Skrevet

Vi hadde ikke klart oss uten.

Regnebukse fungerer, men puster jo ikke. Og med mange timer ute i barnehagen er det godt med en dress som puster og holder ganske bra med vann ute også.

Det er ikke bare når det er fuktig ute de bruker vårdress, men når det er litt kjølig eller for å spare inneklærne.

Skrevet

Tror ikke at vi kjøper vårdress. Er de like regntette som regntøy? Hvis ikke, så ser jeg i grunnen ikke poenget.

Skrevet

Ja så absolutt... Det er et sant mareritt å kle på de ungene som bare har regnbukser og vinterdresser på denne årstiden. De er enten for kalle eller for varme uansett hva vi tar på dem under. Men sen så er det gjerne de samme ungene som ikke har nok siftetøy, ikke har riktige sko, ikke votter, ikke lue o.l. Så hvis du tar nok med ulltøy og fleecetøy til bhg så kan det jo kanskje gå. Men spør de i bhg til barnet ditt hva de vil. Er jeg usikker så spør jeg de som jobber på gruppene til jentene mine(jobber selv i samme bhg). Men personlig synes jeg så absolutt at de skal og bør ha vår/høstdress

Skrevet

Ikke like tett som regntøy, så i høljende regn er det kunn gummien som gjelder.

Men poenget: Som jeg skrev under, vårdressen puster og er behagelig, regndresser er tette og klamme i forhold.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...