Gjest Skrevet 22. mars 2010 #1 Skrevet 22. mars 2010 Er det noen som har erfaring med akupunktur? Vet at jordmoren min kan gi det,og jeg skal dit på fredag.Jeg er da i uke 38..Når sjekker man om man evt er moden og når kan man få akupunktur? Håper noen har erfaring....
Bellbaby Skrevet 22. mars 2010 #2 Skrevet 22. mars 2010 Jeg er bare på "besøk" fra 2. trimester (hopper over hit om 5 dager). Jeg har bestilt tid til modningsakupunktur, og fikk beskjed at det beste er å begynne i uke 32. Èn gang pr uke til uke 38, deretter gå over til fødselsforberedende akupunktur. Har blitt anbefalt dette av flere bekjente som har hatt god effekt av det ved fødsel :-) De hadde raske fødsler og effektive rier, samt taklet smertene bedre. Jeg fikk akupunktur under forrige fødsel, og det var da jeg fikk troen på det. På meg virket det enormt bra! Men det kan være forskjellig fra person til person.
Nikki 75 Skrevet 22. mars 2010 #3 Skrevet 22. mars 2010 Jeg har vært tre ganger på modningsakupunktur, hun gjør det ikke før etter uke 38. Hun sjekket ikke noe fysisk, for det er ikke akupunktur for å sette i gang fødsel, men for at fødselen skal gå greiest mulig når den kommer i gang... hvis den noen gang kommer i gang....Har mine tvil nå, to dager på overtid )
Gjest Skrevet 22. mars 2010 #4 Skrevet 22. mars 2010 Ok,takk for svar:)) Da skal jeg høre med henne:))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå