Anonym bruker Skrevet 22. mars 2010 #1 Skrevet 22. mars 2010 Shabby chic stilen er så forferdelig stygg!! Skjønner virkelig ikke at folk vil ha det sånn hjemme, herregud!!
Fløtepus&Tigergutt Skrevet 22. mars 2010 #2 Skrevet 22. mars 2010 Nei, det burde virkelig vært et påbud om at alle hjem skulle se sånn og sånn ut. Helt like liksom. Smaken er som baken! Jeg syns det er fint at folk er individuelle ;-)
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2010 #3 Skrevet 22. mars 2010 Hvilken stil har så du? Hva pynter du med? Hva henger på veggene dine?
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2010 #4 Skrevet 22. mars 2010 Ja, vettu hva det syns jeg faktisk det skulle vært!! Skulle vært forbudt å ha det shabby chic hjemme, spar øynene mine liksom!!!!
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2010 #5 Skrevet 22. mars 2010 Jeg elsker den shabby looken!! Blandet med antikviteter, bruktfunn og noen nye saker )) og nå begynner det å bli veldig fint hos meg! (synes selvfølgelig jeg da ;p) hva liker du da?
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2010 #6 Skrevet 22. mars 2010 HI liker 80-talls furumøbler og mørke grønne/blå/røde vegger med tapetbord hehe
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2010 #7 Skrevet 22. mars 2010 Så enten så liker man shabby chic eller furu og mørke vegger?? Du er lite ikke på jordet da!!!
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2010 #8 Skrevet 22. mars 2010 humor folkens, humor. jeg er i strålende humør og latteren trillet når jeg skrev det, for jeg så for meg alle stuene i de norske hjem som så slik ut og gurimalla så fint det var! Samma hva du liker HI, så lenge du finner din stil. ha en god dag alle mann, og pass dere, her må man trå forsiktig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå