Anonym bruker Skrevet 22. mars 2010 #1 Skrevet 22. mars 2010 Hvordan pynter dere? Tradisjon eller trend??
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2010 #2 Skrevet 22. mars 2010 Jeg tar et stort brett i messing ( det er mest likt gul påskefarge) og legger masse rot på det.
Fløtepus&Tigergutt Skrevet 22. mars 2010 #3 Skrevet 22. mars 2010 Jeg pynter med gult (antagelig er det litt kjedelig siden den fargen har vært i alle år) Og så har jeg masse sjarmerende påskepynt som barna har laget (antagelig er jeg da helt uten smak i følge diverse homsepatrulje.interiør-arkitekter) Men jeg pynter nok mest av alt for min egen del og er ikke så opptatt av hva andre måtte mene.
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2010 #4 Skrevet 22. mars 2010 Nei - ikke med annet enn det poden kommet hjem med fra barnehagen:)
Lady lovely locks Skrevet 22. mars 2010 #5 Skrevet 22. mars 2010 Ja. Jeg vet ikke hvilken stil jeg befinner meg i. Jeg har masse små figurer, det som er viktig for meg er at de er koselig å se på. Det går nok mest i gult også har jeg orange løpere som jeg også bruker til høsten. Jeg elsker å pynte. Synes det skaper et personlig preg i huset.
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2010 #6 Skrevet 22. mars 2010 Jeg syns det er hyggelig å variere pynteting og blomster og fargen på stearinlys og duker med årstidene. Og så må vi jo henge opp de fine eggene barna har malt
Gjest Skrevet 22. mars 2010 #7 Skrevet 22. mars 2010 Her setter vi fram alt det gule som guttungen har laget i barnehagen:) Feiret ikke påske før vi fikk barn så det er dårlig med tradisjonell pynt.
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2010 #8 Skrevet 22. mars 2010 Nei, men har med at vi pusser opp og er i startfasen. Til jul hadde jeg for første gang julegardiner! Men det kommer, og da blir det å gå i duker, litt kyllinger og harer, og kanskje litt vinduspynt. Den risbusken med gule fjær vil jeg og ha
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå