Gå til innhold

Pynter dere til påske?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan pynter dere?

 

Tradisjon eller trend??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tar et stort brett i messing ( det er mest likt gul påskefarge) og legger masse rot på det.

Skrevet

Jeg pynter med gult (antagelig er det litt kjedelig siden den fargen har vært i alle år)

Og så har jeg masse sjarmerende påskepynt som barna har laget (antagelig er jeg da helt uten smak i følge diverse homsepatrulje.interiør-arkitekter)

 

Men jeg pynter nok mest av alt for min egen del og er ikke så opptatt av hva andre måtte mene.

Skrevet

Nei - ikke med annet enn det poden kommet hjem med fra barnehagen:)

Skrevet

Ja. Jeg vet ikke hvilken stil jeg befinner meg i. Jeg har masse små figurer, det som er viktig for meg er at de er koselig å se på.

Det går nok mest i gult også har jeg orange løpere som jeg også bruker til høsten.

Jeg elsker å pynte. Synes det skaper et personlig preg i huset.

Skrevet

Jeg syns det er hyggelig å variere pynteting og blomster og fargen på stearinlys og duker med årstidene.

Og så må vi jo henge opp de fine eggene barna har malt :)

Skrevet

Her setter vi fram alt det gule som guttungen har laget i barnehagen:) Feiret ikke påske før vi fikk barn så det er dårlig med tradisjonell pynt.

 

 

Skrevet

Nei, men har med at vi pusser opp og er i startfasen.

Til jul hadde jeg for første gang julegardiner!

 

Men det kommer, og da blir det å gå i duker, litt kyllinger og harer, og kanskje litt vinduspynt.

Den risbusken med gule fjær vil jeg og ha :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...