Gå til innhold

noen son har erfaring med Tfk(?) sportsvogn?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Joggster Twist er kjempegod å trille, stabil og stor og god for barnet.

Joggster X bør styres unna.

Skrevet

Har twister. Kjempegod å trille,stabil som en trehjuling kan være

Skrevet

Har joggster twist jeg også. Er storfornøyd! Har ikke bytta fra bagdelen til sportsdelen enda da, men må bare si at jeg gleder meg stort til det! :D Den er supergod å trille og veldig romslig. Utrolig lett å pakke sammen og tar liten plass i bilen :) Muligens litt lite fjæring for de aller minste når man bruker bagdelen, men det ser ut som om mi tuppe ikke syns det gjør noe iaffal! :)

Skrevet

Har joggster twist. Skal bytte over til sportsdel nå før påske tenkte jeg. Er kjempe fornøyd, men litt enig i hun over. Kanskje litt lite demping når man bruker bad å de er små, men merket det kun i vinter når man triller på ruglete harpakka snø/is, eller ikke noe problem med demping :)

Skrevet

En annen ting med dempinga tror jeg kan være at den er en god del stivere når den er ny.. For jeg syns det har blitt veldig mye bedre nå enn det det var. Men det kan jo også være fordi jeg har vent meg til hvordan vogna er. :) Men har ei venninne med Emmaljunga og det blir jo noe helt annet når de er pittesmå... Virket jo som om han lå i en båt... Så myke gyngende bevegelser... Men jeg er knallfornøyd altså! :D Ville ikke bytta bort den vogna mot noen andre!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...