It's all about me Skrevet 22. mars 2010 #2 Skrevet 22. mars 2010 Joggster Twist er kjempegod å trille, stabil og stor og god for barnet. Joggster X bør styres unna.
Jeg har nå 2 sjefer i huset. Skrevet 22. mars 2010 #3 Skrevet 22. mars 2010 Har twister. Kjempegod å trille,stabil som en trehjuling kan være
Panterjenta85 Skrevet 22. mars 2010 #4 Skrevet 22. mars 2010 Har joggster twist jeg også. Er storfornøyd! Har ikke bytta fra bagdelen til sportsdelen enda da, men må bare si at jeg gleder meg stort til det! Den er supergod å trille og veldig romslig. Utrolig lett å pakke sammen og tar liten plass i bilen Muligens litt lite fjæring for de aller minste når man bruker bagdelen, men det ser ut som om mi tuppe ikke syns det gjør noe iaffal!
septbaby09 Skrevet 22. mars 2010 #5 Skrevet 22. mars 2010 Har joggster twist. Skal bytte over til sportsdel nå før påske tenkte jeg. Er kjempe fornøyd, men litt enig i hun over. Kanskje litt lite demping når man bruker bad å de er små, men merket det kun i vinter når man triller på ruglete harpakka snø/is, eller ikke noe problem med demping
Panterjenta85 Skrevet 23. mars 2010 #6 Skrevet 23. mars 2010 En annen ting med dempinga tror jeg kan være at den er en god del stivere når den er ny.. For jeg syns det har blitt veldig mye bedre nå enn det det var. Men det kan jo også være fordi jeg har vent meg til hvordan vogna er. Men har ei venninne med Emmaljunga og det blir jo noe helt annet når de er pittesmå... Virket jo som om han lå i en båt... Så myke gyngende bevegelser... Men jeg er knallfornøyd altså! Ville ikke bytta bort den vogna mot noen andre!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå