Gå til innhold

Iiiik, innkalt til jobbintervju nå...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hjelp...

Nå blei jeg litt stressa. Har liksom ikke tenkt at noen ville ha meg til intervju og slikt. Herregud. Hjelp. Nå gruer jeg meg.

Oi. Og så dum som jeg ser ut og alt. Og føler egentlig ikke at jeg er helt kvalifisert heller. men de vil tydeligvis vurdere meg da. DET er positivt:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk:) Har en uke å grue meg på da. he he:)

Skrevet

Så gøy:):) Lykke til da!!

Jeg er også på utkikk etter ny jobb,trives ikke 100 % med den sjefen jeg har.Har jo ingen hast da siden jeg har fast men vil se meg rundt likevel:)

Skrevet

Jeg skjelver i hele kroppen jeg nå... Er ikke så flink itl å gå på intervju. Hjelp.

Og er så overrasket, trodde virkelig ikke jeg skulle bli vurdert i det hele tatt.

Hmmmm. hjelp.

Skrevet

Hehe,kommer nok til å gå mye bedre enn du tror!!

Ikke at jeg har så mange positive erfaringer å dele,er absolutt ikke noe person som liker å være på jobbintervju,sier alltid masse dumt,Snakke og så tenke :):)Heldigvis har jeg bra utstråling,det er den som redder meg.Haha..

Skrevet

Åååå, jeg har ikke DET engang. He he;)

Gruer meg. Og begynt å tenke på teite ting som hva jeg skal ha på meg, om jeg burde klippe meg først osv... Jeg ser altfor ung ut, men kanskje kolikkrynkene har hjulpet på det. Håper det. Iiiik.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...