Jeg har nå 2 sjefer i huset. Skrevet 22. mars 2010 #1 Skrevet 22. mars 2010 Har bestilt tur til kreta i mai. begynner å grue meg. Ikke til selve flyturen, den går sikkert greit. Men er jo sent på kreta. Trøtte barn ser jeg for meg. Iallefall han yngste. Gode råd/tips? Kan jeg ha med en sportsvogn eller bare trille?
It's all about me Skrevet 22. mars 2010 #2 Skrevet 22. mars 2010 Du kan ha med akkurat den vognen du vil, men ingen inn på flyet. Har flydd masse med barn, både en og to, alene og sammenmed mannen. Fra 2 år er det bare lett, da skjønner de mer hva som skal skje. Er ikke noe å bekymre seg for. Ta med litt knask og noen nye leker, så går det nok unna. Og jeg synes også kvelden er den enkleste tiden å fly på, da er de alltid trøtte men rolige.
Jeg har nå 2 sjefer i huset. Skrevet 22. mars 2010 Forfatter #3 Skrevet 22. mars 2010 jada veldig mange som flyr med barn. Men har noen aktive krabater,hehe. Minsten er nok ikke så lett å få til å sove sånn på armen. Men er nok mor som ser for seg hyl og skrik.
It's all about me Skrevet 22. mars 2010 #4 Skrevet 22. mars 2010 Nei på armen er nok ikke lett med en på 2. Men det vi gjorde da guttungen var 2 var å stelle han som vanlig til kvelden, ta på pysj, gi han vannflaska og bamsen og lage en seng til han med flyets tepper og puter ved beina våres. Han tullet litt mer enn vanlig, men roet seg fort. Og der sov han i flere timer.
Jeg har nå 2 sjefer i huset. Skrevet 22. mars 2010 Forfatter #5 Skrevet 22. mars 2010 takk for gode tips:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå