mjhanse Skrevet 22. mars 2010 #1 Skrevet 22. mars 2010 I dag er bare ALT galt Får ikke puste, ungen trykker i mellomgulvet slik at jeg blir svimmel, fortsatt utrolig sår over ribbena på den ene siden (ungen har fortsatt ikke gitt slipp på øvre mageregion), sliten uten grunn, verking i muskler uten grunn, HOVEN i kropp og ansikt, trøtt og har svært ustabile hormoner!!! I dag har jeg en sånn dag at jeg tenker: "VIL IKKE MER!!!" Vær så snill å kom ut slik at jeg kan få tilbake meg!!! Snufs... Er en smule nedfor og lei i dag. I tillegg røyter bikkja så utrolig mye nå at jeg må vaske 2 ganger i uken og tørke over gulvene hver dag. Det er hår OVERALLT og de vil ikke gå bort! I dag er altså vaskedag, Også har jeg time hos jordmor (skal få modningsakupunktur- gleder meg til å se hva det er) også er jeg veldiig blakk nå før lønn, sønnen trenger nye sommersesongklær og jeg har stramt budsjett. Buhu... bare lyst til å bli liggende under dynen og gjøre ikkenoe uten å kjede meg etter jordmortimen!!! Hodet og kropp er bare fucked up av hormoner i dag!!!! Takk for at jeg kan syte her inne... Vil ikke klage mer enn nødvendig til samboer. Stakkaren har nok med det rare humøret mitt i dag.
pip pip Skrevet 22. mars 2010 #2 Skrevet 22. mars 2010 Uff så utrolig kjedelig med en sånn dag. Jeg ville ha snakket med akupunktøren din litt om det. Hun kan sette noen nåler for å få deg til å slappe av litt, el kanskje for å få opp humøret. Det gjør ting litt lettere. Har du hørt om en børste som heter "Furminator"? Det er en børste som tar vekk løse hår. Vi har den til vår langhårete katt og det hjelper masse. kan få kjøpt en litt billigere versjon på dyrebutikken. Håper du føler deg litt bedre i morgen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå