Gå til innhold

Blåmerker hos 6 mnd gammel baby???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Oppdaget to blåmerker hos datteren min på 6,5 mnd for et par dager siden, og i går oppdaget jeg to til! Blir jo selvfølgelig helt dårlig av bekymring for trodde ikke dette var vanlig før de begynte å reise seg og falle.Hun kryper ikke enda så eneste jeg kan komme på som kan ha forårsaket de, er at hun ofte sitter og dingler/spreller med beina når hun sitter i stolen sin ved spisebordet. Det kan være at hun da har sparket oppi bordkanten. Et av blåmerkene sitter på kneet og resten på leggen (samme fot). Hadde dere bakymret dere for dette eller skal jeg prøve å roe meg ned? Hun virker ellers frisk og rask. Noen ande som har hatt blåmerker på så små barn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke har jeg sett et eneste blåmerke på min, men hun e det litt eldre. Hun er også alle steder. Men, er blåmerkene på samme fot, så burde det vært en logisk forklaring til det egentlig. Du må prøve å følge med henne. Kan være at det er når hun sitter i stolen sin att med bordet. Jeg hadde nok hatt det litt ekstra i bakhodet, men hadde ikke blitt overhysterisk heller.

Skrevet

Høres ut som hun dunker forten sin mot noe, ja.

Jeg hadde ikke beskymret meg med min lille, aktive kar (7 mnd). Han har forresten for tiden et stort, blått merke midt i pannen etter å ha studert den ene leken sin da han lå på magen. Headet så hodet rett ned i leken. Snakk om donaldkul! Fikk så vondt av han der han stirret forferdet på leken før han begynte å hylgrine. Slem, slem leke!

Skrevet

Hun kan ha slått en leke mot benet sitt eller slått benet mot bordkanten. De er veldig til å dunke lekene sine ukontrollert rundt i den alderen der.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...