Gå til innhold

HUSMORTRÅD! Hva har dere flinke damer gjort i dag !

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger litt motivasjon i dag ja. Kanskje det hjelper å høre hva dere har gjort/gjør.

Hittil har jeg tatt ut av oppvaskmaskinen og satt på en klesvask. Ikke stort, men er begynnelse...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Flink og flink...

Jeg har tatt ut av oppvaskmaskina og rydda inn de skitne koppene fra frokost.

Lagt nytt laken på senga til datteren vår, ettersom hun hadde tissa litt gjennom bleien.

Lagt sammen klær som var tørre. Vasket en maskin og hengt opp.

Støvsuga.

Så skal jeg forberede middag før jeg henter i barnehagen, og lage den ferdig etterpå. Så får samboer rydde etter middag. Og da tenker jeg ikke å gjøre noe mer husarbeid idag :)

Med bare 9 dager til termin prøver jeg å fordele energien litt utover.

Skrevet

Det eneste jeg har gjort i dag er å rydde litt på kjøkkenet, lage frokost til lillegutt, og følge han i bhg. Orntlig bra husmoremne;) Har planer om å henge opp litt klær, og lage middag. Ellers blir det ikke gjort stort mere her i huset;)

Skrevet

Ikke stort gitt...

Stod opp samtidig med barna på 1og 3 år. Gav de frokost, så de spiste og så på barne-TV mens jeg fikk dusjet og spist. Etterpå ble de vasket og kledd på før jeg fulgte hun eldste til barneparken. Så har jeg kommet hjem, lagt hun minste, spiste en Kvikk-lunsj og drukket en stor flaske vann mens jeg har surfet litt på internett. Jeg kjenner batteriet er litt tomt nå bare 18 dager før keisersnitt. Skal re opp sengene, sette på en maskin med babytøy og rydde kjøkkenet når minstesnupp våkner. Så skal jeg hente eldstesnupp i parken igjen og hjem for å lage middag til mannen min kommer hjem etter det.

Skrevet

Jeg har satt på EN vaskemaskin, lest et halvt kapittel i regnskapskurset mitt og nå forsøker jeg å løsrive meg fra pcen for å lese resten og åpne den tette kjøkkevasken min...:)

Skrevet

- nå har jeg lagt sammen 2 klesvasker, hengt opp 1 og satt på en ny.

- tørrmoppet gulvet

- ryddet kjøkkenet, tatt oppvask

- redd opp senga og ryddet klær på soverommet

- .... og snakket med mamma i tlf 1,5 timer :)

Skrevet

Tja...kjørt lillemor i bhg,satt på oppvaskmaskina, satt på 3 maskiner med klær og hengt opp. (En stooor haug som venter på å bli brettet..må nok vente ei stund til ja).

Støvsugd, tørka støv i stua og på kjøkkenet, funnet frem påskepynten og satt tilbake over halvparten. Og pyntet litt med resten:-) Redd senger, pakket sykehusbagen på nytt...

Sovet på sofa`n , kikket på Dr.Phil og Oprah.., spist litt og lest i boka mi.

Vurderer nå om jeg orker å kjøre på butikken for å handle litt..får besøk i morgen og tror ikke jeg orker å bake til da. Begynner på uke 39 i morgen forresten:-))

Så må det vel lages middag og hentes i bhg snart..og så er det på`n igjen i morgen.

Skrevet

har ryddet, støvtørket og støvsugd kjøkken og stue. tar gulvvasken etter at lillemann har lagt seg. har satt på oppvaskmaskina og skal straks sette over en klesvask. har plukket opp skittentøy og håndkler fra badet og bært ned så nå har jeg plutselig fullt vaskerom igjen...så må man jo lage middag også.

også regner jeg med at jeg må gjøre ganske mye av det samme i morgen også;) får dagene til å gå i det minste!!!

Skrevet

Plantet påskeliljer i krukker utenfor inngangsdøren.

Skrevet

stellt barna

gitt dem mat

lekt med dem

laget middag

vasket klær

ryddet og vasket på kjøkkenet

ryddet gangen(som var bomba)

ellers har vi hatt en god lur alle 3 i dag mamma er gravid og trøtt:)

Skrevet

*kremt*

jeg har kjørt snuppa i barnehagen... ehm... så-eh... sov jeg;-p til mannen kom hjem og kjørte å hente snuppa - da dusja jeg... til vi dro til svigermor på middag:-p

Men jeg har helt sikkert fortjent en slik dag! *overbevist*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...