Gå til innhold

Sender fødestøvet videre!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lillebror kom med turbofart. Vannet gikk ca 9, første rie ca 1430, inne på sykehuset 1715, og 1943 var han ute. En rask og grei fødsel akkurat som bestilt! Sender nå fødestøvet videre! (og en ekstra dose til ate, men håper hun har kommet i fødsel av seg selv nå).

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer med en liten gutt:)

Skrevet

Gratulerer med turbofødselen, turbomamma!!

Kos deg masse med lillebror!

Skrevet

gratulerer masse:-)

Tar i mot litt av fødestøvet:-) Håper jeg også får en rask og grei fødsel:-)

Skrevet

Gratulerer med fødsel som bestilt;D

Jeg tar imot alt det støvet jeg kan få!

Møter kanskje på deg i barnehagen?! Kos deg masse så tar du kanskje turen immom treffet en uke det passer og hilser på?

;D

Skrevet

Jeg drøyer nok med treff til etter påske nå, men håper det blir satt opp noen da. Vi sees nok på barnehagen, ja. Regner med at dere også har påskefrokost på torsdag.

Skrevet

Hei!

Jeg tar imot fødestøvet med åpne armer og håper på at riene snart kommer under 5 min. mellomrom. Begynner å bli ganske lei etter 14,5t. med uregelmessig smerte... Var nede i 4min. mellomrom til morgenen i dag, men det ga seg igjen og var raskt tilbake på 10 min..:(

JM strippet meg i håp om at det skulle bli litt fortgang på sakene igjen, men jeg tror jeg må smøre meg med tålmodighet en god stund til... Kanskje vi ses på Ahus i morgen ;)

Skrevet

Gratulerer så masse og tusen takk,trenger masse hehe....kos dere med den lille og nyt det!!!

Skrevet

åh, nei vi har påskefrokost i morgen vi, men kan ikke da eldsten skal på 4 års kontroll...

Etter påske;D

Gjest Mangebarnsmamma *fødeklar*
Skrevet

Gratulerer med drømmefødsel og baby:) Kos dere fremover:)

Skrevet

Så herlig, gratulerer så mye!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...