Anonym bruker Skrevet 22. mars 2010 #1 Skrevet 22. mars 2010 Mannen kommenterer at damer er "dvaske" hele tiden.. Og leste i et innlegg at vårrullene var dvaske... Hva er dvask egentlig?
Bolle i ovnen [HØYGRAVID] Skrevet 22. mars 2010 #4 Skrevet 22. mars 2010 Vil vel mene at det er i samme gate som lubben, men dvask, da er det litt mindre fett og litt mer hud kanskje? Det henger litt, dvask liksom.
prekæs Skrevet 22. mars 2010 #5 Skrevet 22. mars 2010 Slække i skinnet og det underliggende fettet man ikke burde hatt. Skjønner?
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2010 #6 Skrevet 22. mars 2010 Dvask er et fantastisk ord. Så utrolig beskrivende!
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2010 #7 Skrevet 22. mars 2010 Dvask ommat,- er motsatt av sprø...Dvask CHips er IKEK godt,- for å si det sånn.....Og det brukes selvsagt om mat som SKAL være sprø/tørr,- når den IKKE er det.. En DVASK person, er når jeg/vi bruker det her,- en utrent og "slapp i fisken" person..Kan være både tykk og tynn, men synlig usunn og LAT!!! Dvask = lat,- er vel meget riktig, men dvaks er så "Ille" at det er synlig..Selv omman er sylslank, kan man se dvask ut ) Det er dvask man ikke vil bli..Vekta er ikek så farlig, ei heller fasongen, så lenge den ikke er dvask )
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2010 #9 Skrevet 22. mars 2010 Jeg er dvask. Jeg er ikke spesielt feit, bare utrent og løshud. Litt flappflapp og litt sånn myktjukkhud. Jeg er så ekkel. Hehe.
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2010 #11 Skrevet 22. mars 2010 Jeg tror kanskje jeg er dvask.. Jeg er ikke lubben, men utrent.. 165 cm høy og 52 kg, men ikke stram i fisken i hvertfall.. Så da er jeg vel smådvask
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2010 #12 Skrevet 22. mars 2010 Jepp, du kan være dvask..Men selv om du er lat trenger du ikke være dvask enda ) Men om man fortsetter livet UTEN og bevege seg /trene, så blir man som regel dvask....Om man ikke er superduper heldig med genene.....PAssert 35, ikke trener noen ting, men er tynn, så er man likevel som regel, dvask:o) Men det er lett og gjøre noe med da )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå