Anonym bruker Skrevet 22. mars 2010 #1 Skrevet 22. mars 2010 har ei venninne som ønsker og tror hun føder i mnd skifte mars /april. hun vil da være 34 uker.... kan ikek skjønne hvor folk tror det er sunt å føde for tidlig 6 uker.. greit at lungene skal være ferdige men det beste er jo noen uker til.. hun har begynt å gjøre ting for å sette i gang.. merker jeg blir mektig prov......
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2010 #2 Skrevet 22. mars 2010 Stakkars, hun har sikkert mange plager. Du synes ikke du skal forsøke å møte henne med litt medfølelse i stedet da? Hun får uansett ikke startet fødselen på egen hånd...
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2010 #3 Skrevet 22. mars 2010 tror nok folk ikke helt vet hvilke følger det kan få. Det kan gå veldig fint, men barnet risikerer også skader osv. Håper for barnets del at barnet holder seg trygt i magen til termin, så hun/han kan få den beste starten på livet.
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2010 #4 Skrevet 22. mars 2010 Om hun faktisk gjør ting for å prøve å få fødselen i gang burde hun meldes til barnevernet. Hun setter jo babyens liv i fare og om hun ikke greier å sette barnets behov foran sine egne nå, hvordan vil det da bli seinere?
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2010 #5 Skrevet 22. mars 2010 mye plager? jeg går på krykker pga bekkenet.. ønsker da det beste for ungen min uansett.... hun fødte for tidlig 3 uker sist og mener hun er en av de heldige som slipper gå ni mnd.. ikke noen spes prob nei!!!
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2010 #6 Skrevet 22. mars 2010 helt enig!! må kunne sette barnet forran seg selv!!!
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2010 #7 Skrevet 22. mars 2010 Jeg ahr ei slik venninne selv! Hun fødte *kremt* 3 dager før uke 37, og forstår ikke hvorfor folk syter over å ha prematurbarn, for det er jo ikke noe problem. Kan kappe av henne hodet snart^^ Så hun håper på "prematur" neste gang også
Gjest Mylian med twins Skrevet 22. mars 2010 #8 Skrevet 22. mars 2010 Huff, så leit. Jeg ønsket jo å bli ferdig, men etter alt vi fikk av startfølger medt villingene som er født i uke 35 så skulle jeg ønske jeg gikk litt lenger i svangerskapet. selv om 5 uker ikke er mye.
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2010 #9 Skrevet 22. mars 2010 Så selv en prematur baby forrige uke. Og det ga meg mer "lyst" for å si det slik. Er 34 uker, og begynte å bli lei. Men etter å ha sett et så lite barn. Så går jeg gjerne til terminen og over...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå