Anonym bruker Skrevet 22. mars 2010 #1 Skrevet 22. mars 2010 Hurra, jeg har mannefri i kveld! Da skal jeg virkelig nyyyyyte stillheten, god mat og null skitne sokker mellom sofaputene. Deilig Pink Panda
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2010 #2 Skrevet 22. mars 2010 Hva skal du med mann da, som må ha fri fra ham?
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2010 #3 Skrevet 22. mars 2010 Ja, jeg har. Fra klokken 17.00 til 03.00 i natt. Min mann jobber annenhver uke. Så han har nettopp hatt friuke så nå er det ny arbeidsuke. Liker å ha det sånn jeg.Når friuken kommer så koser vi oss sååå myyye Enda bedre at han jobber så nærme at han slipper å ligge borte den uken han jobber..............
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2010 #4 Skrevet 22. mars 2010 Skulle ønske det fantes "PC-klubb" ,"bil-klubb" etc på feriestedene, som man kunne lempe av mannen sin, på samme måte som man kan med barna på "Bamseklubben"..
Hopptetussa90 Skrevet 22. mars 2010 #5 Skrevet 22. mars 2010 Jeg har mannefri i to uker fremover, jeg. Det er virkelig ikke like deilig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå