Engelhardt Skrevet 22. mars 2010 #1 Skrevet 22. mars 2010 Etter som jeg har skjønt, så skal det være billigere for Emmaljunga i Sverige. Men sliter litt med å finne forhandler, ser bla at de har en i Strømstad. Men er det nen som har erfaring derfra og som vet litt om hvordan utvalget er der? Litt kjedelig å reise så langt for en bomtur Eventuelt om det er andre butikker jeg burde vite om! Eller om det lønner seg i det hele tatt!
fastelavens_bolla! Skrevet 22. mars 2010 #2 Skrevet 22. mars 2010 det som kan være et problem er at emmaljunga produserer barnevogner etter bestillinger. så er de ikke på lager i butikken så må man vente. vi bestilte derfor via barn og uttstyr i norge, for å eventuelt slippe bomtur:) ellers har de jo ganske så stort utvalg på nordbyen:)
MammaJuli Skrevet 22. mars 2010 #3 Skrevet 22. mars 2010 Hei. Emmaljunga får du i Strømstad, utrolig bra utvalg på vogner, skal kjøpe der selv. de har nesten alle modeller utstillt og fargekart på andre farger du kan få de i. Utrolig god service også, de har god kompetanse og fagkunnskap der inne. Veien er ikke så vanskelig. kjører mot Strømstad sentrum, og før du kommer inn i byen så ligger den på venstre side etter en stor EuroCash butikk. Anbefaler og handle der. Emmaljunga vogner er jo ikke rimelige, men man kan spare litt på kursen. Jeg skal selv ha en Emmaljunga Mondial duo vogn. Gleder meg til den kommer i hus:)
MammaJuli Skrevet 22. mars 2010 #4 Skrevet 22. mars 2010 Forhandleren i Sverige, Strømstad har også vogner i butikken, har de vognen du har lyst på, tar du den med deg med en gang:)
Mor til 2 snart 3❤️ Skrevet 22. mars 2010 #5 Skrevet 22. mars 2010 Hei hei!! Jeg var og hentet min Emmaljunga duo edge combi på lørdag.. Vi betalte ca 6200 nok inkl. stelleveske, mens den her hjemme koster oppimot 8500 med stelleveske. Kommer vel an på tilbudet man får i butikken. Uansett så sparte vi penger for vi kjøpte voksipose og lammeskinn til vognen samtidig.. penger spart er penger tjent:) Prisen på vognen varierer med hva slags understell dere ønsker. Vi har classic chrome (se på emmaljunga.no der finner dere all info om farger, modeller osv) Kjøpte på Kattis babyshop, mailet med henne og fikk reservert vognen. Kjempe bra service:) Fikk i samme slengen handlet billig bilsete (på baby proffsen på nordbysenteret, britax babysafe m/ beltebase til ca 1700 nok) og mat og godis..hehe så det ble en tur med masse shopping. Nettsidene i der borte er ikke oversiktlige så send butikkene mail om priser o.l. Vi er kjempe fornøyde med handelen!!
Mor til 2 snart 3❤️ Skrevet 22. mars 2010 #6 Skrevet 22. mars 2010 Må bare si at vi først tittet i flere butikker her hjemme og fant modell og farge som vi ville ha før vi bestilte i sverige:) Det kan lønne seg, for det var ikke så stort utvalg av vogner i butikken der:) og sjekk priser.. og SKRIV ned hehe.. da ser dere hva det lønner seg å kjøpe der:) Kattis ligger i Strømstad. Enkelt å finne frem.
carina86 Skrevet 22. mars 2010 #7 Skrevet 22. mars 2010 hei hei, vi kjøpte vogna på katti's shop forige uke prisen på emmaljunga edge duo i norge var 7790 samme i sverige(i sverige får du med stelleveska), men du sparer veldig på kursen. vi skulle ned å bestille vogna egentlig, men de hadde den vogna i den fargen vi ville ha, så da endte vi opp med vogna. du kan maile de på [email protected] eventuelt bestille på mail, hvis du vet merke og farge, så er du sikker på at de har den når du kommer. lykke til
Engelhardt Skrevet 23. mars 2010 Forfatter #8 Skrevet 23. mars 2010 supre tips jenter! da blir det nok vogn og utstyr på oss også ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå