Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 22. mars 2010 #1 Skrevet 22. mars 2010 Huff, har en skikkelig dårlig dag. Småkranglet med mannen i morges, sovet dårlig og føler meg skikkelig deppa. Sitter på jobb uten å få gjort så mye fornuftig. Hva pleier du å gjøre for å komme i bedre humør?
meg & to små vampyrer Skrevet 22. mars 2010 #2 Skrevet 22. mars 2010 Jeg har det på samme måten for tida. Det første jeg gjør er vel ofte å bli venner md mannen.. da henger ikke den over oss. Og så lager vi noe godt til middag, evt bestiller god take-away. Ser en fin film eller noe gøy på tv. Lager god te. Koser med barna. Sånn akkurat nå på jobb, hmm... være effektiv hjelper alltid på mitt humør. Jeg elsker å få gjort ting, så om dte er noe du burde få unna, kanskje det er smart?
Rampongi Skrevet 22. mars 2010 #3 Skrevet 22. mars 2010 Google feriesteder og drømmer meg bort. Planlegger hvordan jeg skal prate med sambo når jeg kommer hjem spiser en sjokolade sender en sms til en artig venn eller sender en fin sms til sambo med unnskyld og glad i deg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå