Symbio Skrevet 22. mars 2010 #1 Skrevet 22. mars 2010 Håper du er i fødsel. Å hvis ikke, så håper jeg du sover. Håper du hvertfall ikke holder deg unna fordi det er enkelte her som forsøpler innleggene dine med negativitet. Jeg lurer hvertfall på hvordan det har gått med deg over natten. Kanskje ironisk, men håper du ikke er lei av oss som maser på deg! hehe
Gjest Skrevet 22. mars 2010 #3 Skrevet 22. mars 2010 Her og....";)) Krysser fingrene for at hun endelig er i fødsel!! :-)))
Seemly Skrevet 22. mars 2010 #4 Skrevet 22. mars 2010 ja, håper vi ikke ser henne her inne før hun kommer med overskriften "ENDELIG:D" eller noe sånt Lykke til, Ate, vi er mange som heier på deg
rsst Skrevet 22. mars 2010 #5 Skrevet 22. mars 2010 Gode tanker sendes til deg!!!! God klem overleveres!!!!
mamma til 4 :) Skrevet 22. mars 2010 #6 Skrevet 22. mars 2010 *sender oppmuntringsklem og håper Ate er kommet i gang, eller at hun sover*
KaWi Skrevet 22. mars 2010 #7 Skrevet 22. mars 2010 Jeg håper også at hun er i fødsel, eller får slappet av og sover. Synes jammen hun har fått mye pepper her inne. Og det burde være lov å "klage" her inne uten at det skjer... Skjønner henne godt, det er IKKE morsomt å gå så lenge med vondter som hun har gjordt, og ikke minst dette med det ekstra stresset at sønnen hennes skulle opereres. Nei, håper hun er i gang, og at alt går bra!
Ate,mor til gutt nr3;-) Skrevet 22. mars 2010 #8 Skrevet 22. mars 2010 Takk så hyggelig dere følger med,men nei da like stor mage jeg,vært et døgn på sykehuset...(se innlegg om der vil)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå