Anonym bruker Skrevet 22. mars 2010 #1 Skrevet 22. mars 2010 Jeg er så fortvilet, og redd. Lille pusen min på 8 måneder ville ut i går kveld, noe han bruker å gjøre, da han syns det er litt skummelt å være ute når det er lyst. Men han kommer alltid inn i god tid før jeg skal legge meg.. Men i går satt jeg oppe til klokken to og ventet på at han skulle komme, men ingen pus.. Måtte til slutt bare legge meg, i håp om at han skulle stå utålmodig på døren når vi sto opp i morges. Men fortsatt ingen pus.. Har vært ute en tur og lett etter ham nå, men er nødt til å dra på jobb straks.. Det er 0 grader og snø ute, er redd han fryser, at han er påkjørt og ligger skadet eller død i veikanten.. Mistet en katt som ble påkjørt i samme alder for 8 år siden, og hun kom heller ikke inn sånn som hun pleide.. Han er kastrert, og verdens besteste kosekatt, og vi er så innmari glade i ham alle sammen! Kan noen gi meg litt håp og trøst, eller kanskje det er noen som er klarsynte som kan "se" ham?
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2010 #2 Skrevet 22. mars 2010 Hihi, først må jeg le litt Det er helt normalt at katter vil ut på en liten "raid" som vi kaller det. Du må huske på det at katter er ikke noen husdyr til vanlig. De vil ut på tur og jakte mus og slik Katten kommer tilbake Bare lokk litt på pus, så kommer'n nok
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2010 #3 Skrevet 22. mars 2010 Det er ikke så uvanlig at katter vil ut på oppdagelsesferd selv om de er kastrerte. Som oftest finner de veien hjem igjen. Skjønner hva du mener, har mang en gang vært bekymret for kattene mine jeg også. Hadde en som ikke fikk være ute om natten før han var 5-6 år for da fikk jeg ikke sove :-/. Men dette var en veldig sensitiv katt som hadde lett for å bli syk. Om du har mulighet til det så legg ut litt mat og en kasse/kurv med en pute/ teppe som han kan legge seg i om han skulle dukke opp i løpet av dagen.
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2010 #4 Skrevet 22. mars 2010 Joda, jeg håper jo at han kommer tilbake.. Er bare så redd for ham.. Han liker ikke snø, så syns det er så rart at han tok seg en streifrunde akkurat nå.. Redd han har gått for langt og ikke finner veien tilbake til mammaen sin(det er meg..hehe).. *sukk*
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2010 #5 Skrevet 22. mars 2010 Bare ta det rolig Katten kommer når han er lei av turen sin
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2010 #6 Skrevet 22. mars 2010 Skal sette ut litt mat, men her er så mange katter i nabolaget, så den maten forsvinner nok til den største og sterkeste.. Skulle ønske jeg hadde hunden min her nå, hun var en kløpper i å lete spor. Fant en gang kaninen vår på null komma niks, da den stakk av.. Men nå må jeg nesten dra på jobb, og han må være ute helt til ungene kommer av skolen om fem timer.. :/
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2010 #7 Skrevet 22. mars 2010 Det begynner å bli vår vettu ;-) Dessuten er det vanlig for katter å ta seg en langtur i ny og ne. Er det en av de 3 kattene som har søkt skjul på gården vår kanskje? hehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå