Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei hei

Trenger noen tips til hvor jeg får kjøpt gode ammebher. Sist kjøpte jeg noen men de var så harde og vriene at jeg endte opp med sportstopper hele ammetiden, den lille guten min ikke hadde tålmodighet til å vente på den lange oppakkningen:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg brukte en fra triumph sist. Syns den var veldig god og skal bruken den igjen. Må invistere i en til tenker jeg:)

Skrevet

Jeg brukte de fra Kappahl sist, med spiler - og har kjøpt de nå også.. Synes de både er fine og komfertable..

Skrevet

Brukte Swegmark sin,kjøpt på Lindex. Hadde litt mer form som en sportsbh enn de fleste andre jeg har sett, og uten den trekanten som ligger rundt hele brystet. Syntes den var veldig enkel og grei å bruke, og skal bruke den igjen. Hadde en med vattert cup, og det var bare stress. Da blir stoffet liggende oppi fjeset til babyen.

Skrevet

Jeg kjøpte faktisk en ammebh på babyshop på lørdag. Den er ikke vattert og heller ikke spiler i den. Jeg hadde så forferdelig melkespreng i begynnelsen sist at jeg ikke klarte å ha spiler i.

Merket var "anita" Virker som om det er god støtte uten spiler.

Tynnn og elastisk på en støttende måte.....

Har begynt å bruke den allerede, jeg!!

Skrevet

Jeg anbefaler også Triumph, hadde to stk derfra forrige gang som jeg har brukt en stund allerede nå også. Anbefaler uten spiler, mest behagelig når puppene er store og ømme. De er myke og gode. Jeg synes det er best med bh'er som skiller puppene ordendlig i hver sin cup, ellers er det lett å bli litt klam... Syntes jeg, i hvert fall.

Har bestilt flere fra Triumph fra denne nettsiden:

http://mor.timarco.no/Product0813e536-e890-43ee-8f4e-72a3e335ac97.aspx

Håper de kommer i dag, for her tror jeg det er fødsel på gang, he he!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...