Lene~mor til tre Skrevet 22. mars 2010 #1 Skrevet 22. mars 2010 Her blir det stek idag. Vi tok en oppryddning i fryseren og fant en stek som må brukes opp, så derfor blir det stek til middag idag.
Gjest sug lut Skrevet 22. mars 2010 #2 Skrevet 22. mars 2010 Taco. Kun storebeistet og jeg som er hjemme så da kan man gå bananas i hot salsa på en mandag.
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 22. mars 2010 #4 Skrevet 22. mars 2010 Slutt med slik fristing Onemorepls!! hehe, det hørtes veldig godt og kos ut å grille:))) Her blir det noe med kjøttdeig, vet ikke hva enda.. Men det var det eneste som var i kjøleskapet. Mulig jeg tar meg en handletur før middag og finner på noe annet??
❤ mamma til 2 ❤ Skrevet 22. mars 2010 #5 Skrevet 22. mars 2010 Rester fra middagen i går. Svine steik.
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 22. mars 2010 #7 Skrevet 22. mars 2010 kjøttdeig og spaghetti
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 22. mars 2010 #8 Skrevet 22. mars 2010 Det ble akkurat det samme hos oss Storebror og Knerten:)))
Ranveig R Skrevet 22. mars 2010 #9 Skrevet 22. mars 2010 Her blei det skikkeleg "feig" middag, sidan vi plutseleg fann ut at vi måtte på besøk i ettermiddag. Vi skulle planlegge hyttetur saman med eit venepar i går, men det kunne ikkje gjennomførast då. Dermed hadde vi ikkje tid til verken handling eller "skikkeleg" middagslaging før vi for ut av huset igjen. Menyen var som følger: Pølse og pasta til mann og barn, ferdigkjøpeminestronesuppe til meg. Ikkje ein gong ein liten gulrotbit. Flaks ungane et mykje av det til vanleg )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå