pgpia_ Skrevet 22. mars 2010 #1 Skrevet 22. mars 2010 Har hadd en fantastisk graviditet, jobbet 100% frem til nå (25dager til termin), har ikke hadd noen andre plager enn litt sure oppstøt, kvalme, tretthet, som jeg egentlig ikke kan klage på da er deilig å sove, men til tider vanskelig med en 2 åring i hus. Til tider smerter i skambein og kraftige kynnere fra tidlig i svangerskapet, noe som jeg uansett vet følger med, så har heller ikke sett på det som noen plage. Jeg har gått opp ca 15 kg frem til nå, noe som er helt fantastisk i forhold til min 35 kg forje svangerskap. Ble satt igang sist 14 dager over terminen, så jeg har hadd utrolig mange spørsmål ang. det at fødsel starter av seg selv, slimpropp, modningsrier og div andre ting, men har funnet svar på det meste hær som den ivrige leser jeg er. Har ikke vært aktiv med innlegg, så hvorfor skriver jeg nå??? Jeg våknet rundt halv 4, trodde det var langt utpå mårran siden jeg følte meg helt uthvilt. Klarte å duppe frem til kl 05.00 men da gikk det ikke lengere. Sto opp, lagde meg en kopp te, tok mårrastell og mine daglige vitaminer. Å sitter vel egentlig bare å skriver hær mens jeg venter på at min nydlige 2 åring skal våkne og får å takke alle som deler siner erfaringer hær, både gode og dårlige. Det er fint å ha en plass å som man føler man hører litt hjemme og har andre i samme situasjon som seg selv Ønsker alle en fin siste tid frem til fødsel. Noen får mange uker for tidlig, mens andre går over terminen. Dette er noe alle vet, så jeg vil anbefale alle til å nyte tiden så godt det går. Er dere hær inne, så er det uansett ikke lenge til dere sitter med en nydelig baby i deres hender. Ha en flotters uke alle sammen.
rsst Skrevet 22. mars 2010 #2 Skrevet 22. mars 2010 Koselig!!! Enig i at det er fint med disse sidene der en kan komme med både hyggelige og kjedelige ting... Vi er jo her for å støtte hverandre og gi råd så best vi kan.. Ha en super dag videre
atsjo Skrevet 22. mars 2010 #3 Skrevet 22. mars 2010 Fint innlegg!! Har selv en 2åring som gleder seg til å bli storebror:) Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå