Gå til innhold

venner med en 5 aaring paa facebook?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har faatt en venneforespeorsel av en 5 aaring paa facebook. Fra en jente i klassen til eldstemann. Jeg er ogsaa gode venner med mammaen.

Vet ikke hva jeg skal si for jeg syns vel egentlig hun er for liten til aa ha profil paa facebook, dessuten saa blir hun for naert. Dette er en av guttungens naermeste venner og vi er med dem hele tiden.

Ikke at jeg skriver saa mye farlig i statusfeltet mitt, men har ikke lyst aa maatte tenke meg om pga henne. Foeler liksom at hvis jeg skriver f.eks "huff, i dag er barna hoeyt og lavt " i statusfeltet saa blir det helt feil at hun skal lese det, en setning hvor jeg klager over barna mine.

Nei, jeg vet ikke jeg. Vil jo ikke fornaerme mammaen heller, som sikkert vet om det.

Hva hadde dere gjort?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

At en 5 åring har profil på facebook er jo helt sprøtt spør du meg, det er jo 12 års grense for å ha egen profil der inne. Jeg ville ikke hatt en 5 åring som venn på noen nettsteder, det blir liksom ikke riktig og en 5 åring burde jo heller ikke ha noen profil noe sted synes jeg.

Skrevet

Herreli,, må være det yngste tilfellet jeg har hørt om!! Hadde ikke lagt henne til. Hadde gitt beskjed til mora at det ble feil for deg.. At mora har latt henne få facebook hadde ikke jeg lagt meg oppi..

Skrevet

fikk litt samme problemet her i dag, er bare det at gutten er 9 år,ikke 5. Men jeg nekter min sønn på 9 år å skaffe swg fb profil.

Denne gutten er samboerns søskenebarns gutt, han er også kompis med guttungen.

Har litt lyst å skrive noe til han før jeg ignorerer venneforespørselen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...