Anonym bruker Skrevet 21. mars 2010 #1 Skrevet 21. mars 2010 Hvordan vet man egentlig om man har hovne lymfekjertler eller ikke? Har en klump bak i nakken som jeg ikke helt vet hva er, hatt den i 6 mnd. på strl. med en ert. Den er steinhard og jevn. Så for et par mnd. siden la jeg merke til at lymekjertlene i lymfen kjentes litt hovne ut. Og nå kjennes de rundt halsen forstørret ut. Men hvordan egentlig vite om de er hovne/forstørret? Eller bare helt vanlige?
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2010 #2 Skrevet 21. mars 2010 man skal ikke kjenne de.. du merker fort når de er hovne, og da er nok dine det. Ta en tur til legen just in case
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2010 #3 Skrevet 21. mars 2010 Jeg har nå alltid kjent dem. De er bare mer tydelige nå på en måte. Jeg mente forresten "lysken" ikke "lymfen" hi
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2010 #4 Skrevet 21. mars 2010 Selvfølgelig kan man kjenne de uten at det er noe galt. Jeg har en under hver kjeve jeg kjenner, ertestørrelse. Har sjekket de, og ikke farlig. Men gå til legen - greit å sjekke det ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå