Gå til innhold

tror jeg har vorter i hodebunnen :/

Anbefalte innlegg

Skrevet

hva kan jeg gjøre med det hvis det er det jeg har? uff så ekkelt...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Få legen din til å sjekke det.

Skrevet

hva kan hun gjøre da?? tror ikke jeg tør det..

hi

Skrevet

legen vil mest sannsynlig skjære bort vortene i hodebunnen om de ikke kan fryses bort som vorter på hendene.

Skrevet

Hvordan får man vorter i hodebunnen?

Skrevet

aner ikke.. usj..

er jeg aleine om dette tro? Har hatt fotvorte i sin tid, men dette? Merka d ikke før jeg dro over hodebunnen med en lusekam :/

hi

Skrevet

Kan det ikke være en føflekk da? Kan du få noen til å sse den hvis du ikke ser den selv?

Skrevet

JEg har opptil flere.Det er vist ikke vorter.. Har prøvd å fryse bort et par som ligger sånn til at jeg kan gjøre det..IKKE frysbare ihvertfall..Istedet for at de skorper seg og etterhvert kan "Pelles" (og man gjentar det til den er borte) så blir det bare sår.......

Har såvidt nevnt det til legen. Det er ikke farlig, men om de vokser seg så store at det blir et problem (stadig sår/blødning ved børsting osv), så kan man få de fjernet hos hudlege..Men man må kanskje barbere bort et lite område, for det må sys etterpå.....SÅ det er ikke noe de gjør såfremt de ikke blir store og betente (pga stadig irritasjon fra kam/børste ol), eller man har kort/kort hår (menn med barbert hår som får slike kan jo enkelt gjøre det) osv....

Skrevet

Kanskje det er molusker? De må bare gå over av seg selv etter 1-3 år, ligner på vorter, bare at de ser mer væskefyllt ut.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...