Gjest mamma til 2 prinsesser:) Skrevet 21. mars 2010 #1 Skrevet 21. mars 2010 Her er det ca 6 pluss grader... Jeg blir gal av rot, og selv om jeg har system i "lue,sjerf,votte" skuffene til jentene mine så tyter det ut..jeg vil helst pakke ned alt vintertøyet å heller legge inn søte tynnere luer og hansker..men det er kansje litt tidlig... Det værste er vel egentlig hvor stor plass alt yttertøyet tar..selv om jeg har mange ikea bokser og hyller i boden... Hvordan sorterer dere tøy til å tilpasse sesongene?
Willy Wonka Skrevet 21. mars 2010 #2 Skrevet 21. mars 2010 Har ikke ryddet vekk, men ser at barnehagen ikke bruker dette lenger - hverken tykkeste votter, tykkeste ulltøy eller luer. Så ja, jeg burde ta det med hjem og få ryddet det vekk ;o)
Joikaboll@ Skrevet 21. mars 2010 #3 Skrevet 21. mars 2010 Alle har hver sin Ikea kasse med luer og votter. Ellers henger alt av jakker, dresser osv.... i gangen, samt alt av sko, til alle 7. Har et rom (delte gangen i 2) på ca 10 kvm med kun ytterklær. Så her henger sommer og vinter om hverandre. Sirlig sortert da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå