Frk Marge Skrevet 21. mars 2010 #1 Skrevet 21. mars 2010 ...på om det faktisk ER en liten spire av en baby inne i magen min eller om vi skal oppleve det samme vi gjorde i høst... nemlig at det slett ikke var noe der Jeg fikk påvist at jeg hadde hatt en veldg tidlig MA, men den le ikke oppdaget før i uke 15 Nå er jeg 8+0 i dag og livredd for UL i morgen.... er livredd for at det skal skje igjen - at jg får se et bilde av en tom blære eller et dødt foster Sitter her med såre bryster, kvalmebølger hele døgnet, stramme ligamenter til besvær og begynnede bekkenløsningsplager... Tenk om det er forgjeves denne gangen også? Uff... hvorfor skal man være så nervøs og livredd? Jeg har 2 friske barn fra før, men mannen min er barnløs. Vi klarer liksom ikke å tro det er noe før vi har sett det på UL denne gangen Kjennes ut som om jeg skal til tannlegen og rotfyle i morgen tidlig... Gruer meg mest mulig og tar en eventuell gledelig nyhet som en positiv overaskelse....
snartmammapåny Skrevet 21. mars 2010 #3 Skrevet 21. mars 2010 kjempe lykke til!!! Skal kryse fingrene for dere!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå