Emma&Adrian Skrevet 21. mars 2010 #1 Skrevet 21. mars 2010 Nr 1: Klarer ikke å fange kaninen!! Hun må gå i buret sitt nå,for jeg vil se tv,og hun kan ikke gå løst når jeg ser tv,for da tygger hun ledinger! Nr 2: Adrian har gjemt bort begge tv kontrollene...kjedelig... Men da kan jeg jo ikke se tv....
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 21. mars 2010 #2 Skrevet 21. mars 2010 1 hvorfor slipper du den ut i rom som ikke er egnet hele tiden? 2 det er ikke lov og klage på manglende fjernkontrol med mindre sønnen din puttet den i et glass med cola for 3 år siden.. hehe
Emma&Adrian Skrevet 21. mars 2010 Forfatter #3 Skrevet 21. mars 2010 Nr1 : fordi denne kaninen er der vi er,hun er veldig selskapsyk,og jeg ser for meg at hun kan klore opp dører og vegger om hun er på ett annet rom ...Og hun er endel av familien,så da må hun få være med oss...kan feks ikke stenge Addi inne på ett rom fordi han ødelegger Nr2: Greit,at den har forsvunnet er bare en liten bagatell i forholdt til kontroll i cola
Patetica fåkksi Skrevet 21. mars 2010 #4 Skrevet 21. mars 2010 Er det sånn diger splætt-kanin som bare legger seg ned på magen og blir liggende som en annen .. ja, splætt?
Emma&Adrian Skrevet 21. mars 2010 Forfatter #5 Skrevet 21. mars 2010 Jepp...hu er feit...og har nettopp ligget forran peisen og slappa av...men når jeg ska ta hun inn i buret,så spinner hun avgårde som en annen idiot,og jeg etter...sukk...er mer arbeid med kanin enn hund jo!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå