Magehus Skrevet 21. mars 2010 #1 Skrevet 21. mars 2010 Vet ikke hvordan jeg sender PM, og har ingen problemer med å si dette i plenum. (Regner med det er ok for deg, da du eksponerer deg gjennom bloggen din, og da jeg signerer med nick). Jeg tittet innom bloggen din og synes den var sterk. Du skriver godt, og det kan nok være til hjelp for andre med liknende problemer. Håper i alle fall det er en hjelp for deg. Fikk vondt når jeg så noen av kommentarene i den andre tråden. Ville bare si at du ser ut som en nydelig jente, som virker svært reflektert (gjennom de få innleggene jeg leste på bloggen din). Du er nok en fin mamma for barnet ditt, og jeg håper du kommer deg gjennom denne tøffe perioden du er i. Vær så snill å hev deg over kommentarer som i den andre tråden. Håper du får en fantastisk uke!
Emma&Adrian Skrevet 21. mars 2010 #2 Skrevet 21. mars 2010 Helt enig med mamma og baby. Du er en utrolig vakker jente,og jeg følger med på bloggen din. Ikke bry deg om negative kommentarer,synes du er ei sterk jente jeg Klem
* SMÅ EINSTEINS Skrevet 21. mars 2010 #3 Skrevet 21. mars 2010 Signerer de to over meg. Du virker som ei sterk jente. Lykke til videre og håper du får ei god uke:) hilsen fast leser av bloggen din
maimaimai Skrevet 21. mars 2010 #4 Skrevet 21. mars 2010 Jeg synes også du virker som en veldig sterk person. Stå på og hev deg over personer som prøver å trykke deg ned.
Monajenten Skrevet 21. mars 2010 #5 Skrevet 21. mars 2010 Signerer alle over meg 100%. Du er en nydelig jente Ina, og du er sterk og reflektert. Den syke, syke anonymdrittkjerringen fra den andre tråden skal du bare overse fullstendig. Sånne folk fortjener ikke en tanke fra deg engang. Stor klem til deg fra meg!
Voilà Skrevet 21. mars 2010 #7 Skrevet 21. mars 2010 Tuusen takk, jenter:) Det betyr virkelig mye for meg, dette her. Jeg prøver å heve meg over kommentarene, men det er ikke så lett når en er langt nede fra før av... Men jeg gir meg ikke, det er helt sikkert! klemmer til dere:)
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2010 #8 Skrevet 21. mars 2010 Jeg er helt enig med disse damene her. Syns du er en nydelig jente. Veldig søt
Monajenten Skrevet 21. mars 2010 #10 Skrevet 21. mars 2010 Jeg kjenner meg igjen i det du skriver. Man kan få tusen fine kommentarer, men det er den ene negative som henger igjen... Stå på, du er tøff!
Figa Skrevet 21. mars 2010 #12 Skrevet 21. mars 2010 Vil også si at du er en nydelig jente. Så flott at du har en kjæreste som passer på deg (tenkte på da han fikk deg til å love å ikke kaste opp vaflene). Man er ikke en dårlig mor selv om man er syk (har sett noen kjipe kommentarer fra anonyme). Jeg er sikker på at du er den beste moren sønnen din kunne hatt. Lykke til videre. Du er tøff!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå