Gå til innhold

Storebror er lykkelig over ananas :D

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han har fått prøve seg på ananas og det går godt,så han er så glad for at han endelig kan spise frukt igjen, men må være fersk ananas da,og jaggu ikke bare,bare å få tak i det nå for tiden..

Kjøpte en på prix for noen uker siden,dagen etter skulle vi kutte den opp,den va pille rottene, kjøpte en i starten av uka på rema,og er god enda den =)

i har også funnet saft han tåler, hervig sin rips og bringebær saft,skal se om jeg får bestilt noe fra nettsiden,MÅ være billigere enn på ica hvor de har den her, nesten 50 kr for 0,5 L, er dyrt det jah!!

Måtte bare dele litt glede med dere :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å utruleg kjekt det må vere! Eldste her i huset ville og ha ananas i går, mest fordi eg trur ikkje han har smakt fersk ananas før (i alle fall ikkje som han kan hugse), og det var kjempespennande.

Hervigsaft er kjempegod... Huskar besteforeldra mine pleide å gje oss/mamma og pappa ein stor kartong med hervigprodukt til jul kvart år då eg var liten. Saft og syltetøy. Dei kjøpte det rimeleg kor det no er dei har fabrikken sin.

Skrevet

Saa flott da ! Godt naar det er noen produkter en taaler som kan erstatte dem man ikke taaler.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...