lillemoi<3 Skrevet 21. mars 2010 #1 Skrevet 21. mars 2010 har prøv mange forskjellige vaskemidler men blir ikke ordentlig rent
Gjest Skrevet 21. mars 2010 #2 Skrevet 21. mars 2010 Vi har hel blankt glass i dusjen så alt dritt vises jo så må vaskes ofte.Har prøvd alt mulig av vaskemidler,men cillit bang gjorde susen.Spyler veggene først,så skurer jeg med cillit og skuresvamp,spyler og vasker med klut etterpå:)Blir så bra atte:) Utenpå vasker jeg med biltema sine våtservietter for glass,de er fantastiske!!!
septbaby09 Skrevet 21. mars 2010 #3 Skrevet 21. mars 2010 jiff skurekrem med grov svamp spyle før og etter
It's all about me Skrevet 21. mars 2010 #4 Skrevet 21. mars 2010 Hvorfor gjøre det så tungvindt når det finnes rene microfiberkluter og kaldt vann? Bare å dra fort over og la det tørke av seg selv.
ano`num *17.03.10* Skrevet 21. mars 2010 #5 Skrevet 21. mars 2010 Jif vinduvask, tr jeg den heter. Lita blågrå flaske Ordnet på et blunk Men, vi har bare slike glassdører da. Nektet kabinet når vi fikk vårt eget. Det var et helvette å gjøre rent når vi leide. Husker jeg endte med å bruke _mye_ klorin siste tiden. Prøvde aldri vindusvask da, så det er godt mulig det funker der også!
Panterjenta85 Skrevet 22. mars 2010 #6 Skrevet 22. mars 2010 her har jeg flekkfjerningssvamp fra Scotch-Brite. Fungerer utrolig bra! Om jeg ikke har det i hus blir det jif skurekrem og en vanlig svamp. Når vi får oss vårt eget blir det ikke noe kabinett nei! Er grusomt å holde reint! Blir nok heller sånne dusjdører i hjørnet eller glassbyggerstein...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå