Anonym bruker Skrevet 21. mars 2010 #1 Skrevet 21. mars 2010 I det siste har jeg hatt veldig vondt på høyre side nederst på magen. Startet for ca 1 uke siden. Alltid på samme tid har jeg også noe som minner om vokseverk i høyre fot.. men jeg trodde jeg var ferdig med å vokse og den smerten i foten kommer fra smerten fra magen. Nå i natt fikk jeg enda verre smerter i magen, på siden, og måtte ligge med ei pute mellom beina og legge beina litt høyt, for det gjorde så vondt. men det jeg ikke kjente før da var at det også gjorde litt vondt litt innføre selve "hullet". sånn stikkende smerte som varte ett par sekunder og kom igjen osv. Dette har jeg også hatt i hele dag i små perioder. Må også legge til at jeg ikke har vert mye aktiv de siste dagene og har ikke overanstrengt meg, så det kan ikke være årsaken. For det meste når smertene har komt har jeg ligget på sofaen eller noe. men det blir jo ikke bedre om jeg reiser meg akkuratt. Noen som vet hva dette kommer av og om det kan være noe fare for barnet? har ikke hatt blødninger eller noe, er i uke 18.
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2010 #2 Skrevet 21. mars 2010 Blindtarmen? Kan også være ulcerøs kolitt e.l. (Betennelsestilstand i tykktarmen). Noen har det latent i kroppen hele livet og så blusser det opp under graviditeten. Det skjedde nemlig med meg.
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2010 #3 Skrevet 21. mars 2010 bekkenløsning kan gi smerter i hele regionen rundt hofter/nederst i magen, mellom benen osv. Min BL begynte ved uke 11, og ved uke 18 var den grusom:( Men med riktige øvelser kan det bli bedre:) Ta en tur til legen og sjekk:) Ogaå raka turen t fysio:) MEN IKKE GÅ FOR MYE!!!! Ikke overbelast deg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå