Brava Skrevet 21. mars 2010 #1 Skrevet 21. mars 2010 har stilt opp i kjole i Det Nye. Og hun tar seg til og med bra ut. Huff og huff! Slikt sømmer seg ikke for en seriøs politiker, eller hva?
Gjest sug lut Skrevet 21. mars 2010 #2 Skrevet 21. mars 2010 Jeg har ikke sett Det Nye, bare det som var på tv. Og jeg fatter ikke med min beste vilje hva som er problemet, men siden hun tydeligvis selv synes at det er en sak så er det vel det da. Og så har alle kristenmennene noe nytt å ronke til, de er neppe kresne og hun er rimelig hot til KRF-politiker å være.
Brava Skrevet 21. mars 2010 Forfatter #3 Skrevet 21. mars 2010 Saken er vel at VG gjør hva som helst for å selge aviser. Som om det var noe nytt... Forøvrig registrerer jeg at Anita A. Sæle er mot, så da er jeg iallefall for
Gjest sug lut Skrevet 21. mars 2010 #4 Skrevet 21. mars 2010 Hehe, det er et godt prinsipp du følger der. Men hvorfor la VG sette dagsorden? Det er jo ikke nødvendig at NRK etc følger opp, samt alle nettavisene etc etc. Det blir som å se på God Kveld Norge som jeg mot bedre vitende gjorde i går - der en norsk ikke-kjendis presenteres som superHollywoodskandalebimbopuppekjerring og dermed er hun liksom etablert som det.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 21. mars 2010 #5 Skrevet 21. mars 2010 selvsakt er det sjokerende når en dame som stort sett går i gensere som begyner ved ørene dukker opp i skjole og bustete hår. akkurat som jeg ble litt sjokert når jeg så en dame i burka kjøre bil. de gjør liksom begge ting jeg ikke helt forventer. inger lise hansen har allerede talt høyt i forsamlinger fulle av menn da... så hva kan man egentlig forvent... hehe.. men det greit for meg, men jeg lurer på om det er et slas forsinket ungdomsopprør hun driver med om dagen
Brava Skrevet 21. mars 2010 Forfatter #6 Skrevet 21. mars 2010 det enkleste ville vel være å bare melde seg ut av Krf?
Brava Skrevet 21. mars 2010 Forfatter #7 Skrevet 21. mars 2010 å ja, mener du superHollywoodskandalebimbopuppekjerring Monica Hansen?
Gjest sug lut Skrevet 21. mars 2010 #8 Skrevet 21. mars 2010 Nei, hun het .... Sand? Shawna Sand, tror jeg det var, norskætta, et par pupper pålimt lepper og bein.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 21. mars 2010 #9 Skrevet 21. mars 2010 ja, men det ville jo stride mot hennes verdier... heh noen ganger tenker jeg at kristene har mye og lære av jehovas vitne. som foreksempel den delen med at man ikke skal stemme ved valg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå