Gå til innhold

Noen med erfaring med trøske?

Anbefalte innlegg

Skrevet

babyen min på 10 dager har kvitt belegg på hele tunga.

hvordan blir slikt behandlet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Få resept på Mycostatin fra legen.

Finnes mange kjerringråd, men ingen av de har fungert det minste på mine. Og trøske blir etterhvert sviende og ubehagelig for den lille.

Skrevet

Da vesla hadde trøske her så sa helsesøster at vi ikke skulle gjøre noe som helst...skulle bare avvente og ta kontakt om det ikke gav seg etter en uke (tror jeg...) jeg smurte likevel litt yoghurt naturell inni munnen hennes, dette kunne visst lindre leste jeg en plass. Om det var yoghurten som gjorde at det gikk over vet jeg ikke, det ble aldri noe mer enn det hvite utstlettet som varte en ukes tid. Vesla var tilsynelatende helt upåvirket også.

Skrevet

Hei!

Da min lille hadde det anbefalte legen rett og slett å dyppe en q-tips i blå farris og gni det på trøskeflekkene. Det høres litt rart ut, men det hjalp! Det ble helt borte og kom ikke igjen. Bare pass på at q-tipsen er så våt at babyen svelger det da det er for salt :-)

Skrevet

Sønnen min var plaget med det, vi ville ikke gi han medisiner pga det... har selv prøvd mycostatin, synes det er unehagelig. Men vi dyppet q-tips i farris, det hjalp :)

Skrevet

Mycostatin til babyen, canesten til deg. Vær rask med å begynne behandlingen på deg selv, eller så går hele ammingen raskt til helvete.

Lykke til med faenskapen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...